پنج شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰

یادداشت ها

چگونه یک پیش‌ بینی مالی خوب داشته باشیم؟ - عصر هشتم

چگونه یک پیش‌ بینی مالی خوب داشته باشیم؟

 پیش‌ بینی‌ مالی مهم‌ترین بخش مدل کسب‌ و کار برای سرمایه‌گذاران است چون آنان به دنبال چیزی هستند که اثبات کند ایده شما قابل اجرا و سودده است.

10 دلیل اصلی شکست استارتاپ‌ها پس از اولین تجربه رشد - عصر هشتم

۱۰ دلیل اصلی شکست استارتاپ‌ها پس از اولین تجربه رشد

اگر چه برخی از اشتباهات بخشی از روند طبیعی رشد کسب و کار شما هستند. اما به هر قیمتی که شده باید از بعضی از آن‌ها اجتناب کنید و این فرصت برای شما وجود دارد.

رزومه نویسی - عصر هشتم

۱۶ اشتباه بزرگ در رزومه‌نویسی

گاهی برخی از روش‌‌ها برای کاربردی و موثر واقع شدن رزومه نویسی به شما پیشنهاد می‌شود، در زیر با 16 روشی که ممکن است شما را به اشتباه اندازد، آشنا خواهید شد.

کمپین‌ ها؛ فرصت رشد یا تهدید موقعیت! - عصر هشتم

کمپین‌ ها؛ فرصت رشد یا تهدید موقعیت!

یک کمپین خوب می‌تواند رشد چشم‌گیر فروش، برندسازی مناسب، جذب مخاطب فراوان و … را به همراه داشته باشد! اما یک کمپین با بازدهی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

ایده، خلاقیت و نوآوری را باهم اشتباه نگیرید! - عصر هشتم

ایده، خلاقیت و نوآوری را باهم اشتباه نگیرید!

سه کلمه نوآوری، خلاقیت و ایده پردازی گاهی با یکدیگر اشتباه گرفته می‌شوند! بهترین کار این است که هر کدام تعریف شود.

تأمین مالی گروهی - عصر هشتم

تأمین مالی گروهی؛ راه برای رفع دغدغه مالی صاحبان ایده

صاحبان ایده با ارائه ایده‌ به‌صورت عمومی خواستار جذب سرمایه از دیگران باعث تشکیل کمپین‌های تأمین مالی جمعی یا گروهی در فضای استارتاپی شده‌اند.

آزمایشگاه - عصر هشتم

رسوخ فناوری آزمایشگاه‌‌های تحقیقاتی به صنایع

آزمایشگاه‌های علمی و تحقیقاتی را اتاق تحقیق و فضای یادگیری در مدارس و دانشگاه‌ها، صنایع، تاسیسات دولتی، نظامی و حتی فناوری‌ ها می‌دانند.

بازاریابی داده محور - عصر هشتم

معجزه بازاریابی داده‌ محور برای کسب‌وکارها

درک اهمیت بازاریابی مبتنی بر داده،شاید برای هر شرکتی یک نقطه‌‌عطف محسوب شود و بازاریابی داده‌ محور برای کسب‌وکارها می‌تواند بهترین کارایی را برای شما داشته باشد

سلامت انسان‌ -عصر هشتم

پنجره‌ای رو به سلامت انسان‌ ها

علوم و فناوری‌‌های مرتبط با حیوانات آزمایشگاهی در راستای توسعه علوم همگرا و نوین نقش بسیار مهمی را سلامت انسان‌ ها ایفا می کند.

هنگام ارائه یک ایده جدید، باید روی "چرایی" آن تمرکز کنیم یا "چگونگی"؟ - عصرهشتم

هنگام ارائه یک ایده جدید، باید روی “چرایی” آن تمرکز کنیم یا “چگونگی”؟

نحوه بیان پیام، رکن اصلی هدف شما از برقراری ارتباط با یک مخاطب خاص است. در واقع نحوه ارائه ایده، یک هنر است که باعث می‌شود گسترده‌ترین حمایت ممکن را دریافت کنید