مدیرعامل شرکت تولید فرآورده‌های طب سنتی نیکا از تولید یک داروی ایرانی با مواد ارگانیک برای درمان جراحات خبر داد.
تولید محصول ارگانیک برای درمان جراحات توسط «طب نیکا»
به گزارش پایگاه خبری عصر هشت، محمدکاظم رشیدی با اشاره به محصول این شرکت با عنوان کرم الیووهانی نیکا که متشکل از بره موم، روغن زیتون و عسل است، اظهار کرد: بره موم و روغن زیتون موجود در این کرم در ایجاد بی‌حسی موضعی موثر است و عسل موجود در آن نقش تغذیه‌ای روی بافت پوستی در حال بازسازی دارد.

وی از بازسازی بافت پوستی به‌عنوان کارکرد اصلی این کِرِم یاد کرد و گفت: الیووهانی نیکا موجب کاهش التهاب زخم شده و بر رشد صحیح رشته‌های کلاژن، نوتروفیل و فیبروبلاست تأثیر مثبت دارد. همچنین برای درمان کامل زخم بستر، درمان زخم پای دیابتی، ترمیم محل جراحات و جای بخیه، بهبود علائم سرویسیت و درمان کیست‌های عملکردی تخمدان موثر است.

مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه کرم الیووهانی نیکا مشابه داخلی ندارد، اظهار کرد: در تولید این محصول از مواد خارجی استفاده نشده و تولید آن برای کشور ارزبری ندارد.

رشیدی خاطرنشان کرد: نگهدارنده‌های ارگانیک، مزیت رقابتی این محصول است که آن را متمایز کرده و باعث شده نمونه‌ی خارجی نداشته باشد؛ از همین رو توانسته‌ایم در بازار صادراتی هم گام‌هایی برداریم و با شرکت‌های کشور آلمان وارد عقد قرارداد شویم.

وی با اشاره به اینکه برای اطمینان از اثر بخشی فرآورده‌‌های این شرکت دانش بنیان، فرآیندهای تولیدی با نظارت مستقیم کارشناسان این شرکت به تولید می‌رسند، افزود: ما برای تولید محصولات تولیدی از گیاهان دارویی و عسل کاملاً ارگانیک استفاده می‌کنیم و به دلیل وجود برخی حساسیت‌ها در عسل و سایر فرآورده‌های زنبورعسل، مواد اولیه به طور مستقیم تهیه و تحت شرایط خاصی، محصولات تولید می‌شوند.
 
https://asr8.ir/vdcbu0b9prhbf.iur.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین