مدیرعامل گروه صنعتی نقش فیلم تبریز اعلام کرد:

دستاورد 3 میلیون یورویی صادرات در رُز فیلم

مدیر عامل گروه صنعتی نقش فیلم از صادرات ۳ میلیون یورویی رُز فیلم از برندهای این گروه صنعتی خبر داد.
دستاورد 3 میلیون یورویی صادرات در رُز فیلم
 به گزارش پایگاه خبری عصر هشت، رز فیلم از تولیدکنندگان بزرگ فیلم‌های پی وی سی دکوراتیو است که در سال 1398 تاسیس شد و سالانه ظرفیت تولید 24 میلیون متر مربع محصولات روکش PVC دکوراتیو را دارد. این شرکت در مدت زمان کوتاه فعالیت خود توانست به یکی از شرکت‌های اصلی حوزه خود تبدیل شود.

حامد زراعتی خسروشاهی، مدیرعامل گروه صنعتی نقش فیلم تبریز بیان کرد: رز فیلم در ناحیه صنعتی آخولا تأسیس شد و با همت صنعتگران در حوزه روکش‌های های‌گلس و لوکس طلایی عنوان اولین تولید کننده در سطح کشور را به خود اختصاص دهد. اکنون رز فیلم در زمره چهار کشور تولید مرکب دنیا قرار دارد.

مدیر عامل گروه صنعتی نقش فیلم تبریز، افزود: این مجموعه صنعتی با هدف جلوگیری از واردات و خروج ارز از کشور راه‌اندازی شده و امروز با تلاش صعتگران این مجموعه علاوه بر تأمین نیازهای داخلی، این محصولات را به کشورهای مختلف جهان، صادر می‌کند.

تولید هات استمپ با کیفیت‌تر از محصولات چین و روسیه

مدیر عامل گروه صنعتی نقش فیلم تبریز راه‌اندازی دکوفویل را از دیگر فعالیت‌های این گروه صنعتی عنوان کرد و افزود: برند دکوفیل با هدف تولید هات استمپ در سال 1395 تأسیس شد و طی 6 ماه به بهره‌برداری رسید.

وی تأکید کرد: این مجموعه صنعتی فویل هات استمپ را برای اولین‌ بار در خاورمیانه تولید و با نام تجاری دکوفویل به بازار عرضه کرده است.

زراعتی کیفیت هات استمپ تولید شده را به مراتب بالاتر از مشابه چینی و روسی موجود در بازار اعلام کرد و گفت: تکنولوژی تولید این نوع از روکش‌ها قبلاً در اختیار چهار کشور صنعتی آلمان، کره جنوبی، روسیه و چین بود که با بهره‌برداری از این کارخانه، جمهوری اسلامی ایران هم به تولید کنندگان هات استمپ پیوست.
https://asr8.ir/vdcfi0d1aw6dy.giw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین