اپلیکیشن مدیریت هوشمند با عنوان جاده لجستیک توسط شرکت دانش‌بنیان ابتکار آفرینان افق اندیشه، رونمایی شد.
مدیریت هوشمند بار با اپلیکیشن «جاده لجستیک»
به گزارش پایگاه خبری عصر هشت، مدیر عامل شرکت ابتکارآفرینان افق اندیشه با اعلام جایگاه نخست این شرکت در بین بازارهای حمل‌ونقل اظهار کرد: اپلیکیشن جاده لجستیک تحت وب و رایگان است و خدمات صفر تا صد مراحل حمل بار اعم از تخصیص باربری، راننده و ناوگان، صدور بارنامه و بیمه بار، پرداخت کرایه راننده و کمیسیون باربری به‌صورت آنلاین و حمل و تحویل بار در مقصد را انجام می‌دهد.

وی افزود: دسترسی به بیش از ۱۴۰ هزار راننده فعال و دریافت اعتبار از بانک تجارت برای پرداخت کرایه از جمله ویژگی‌های این نرم افزار هوشمند و فناورانه است.

شیخی بیان کرد: سه پنجم رانندگان سراسر کشور زیرمجموعه این شرکت هستند و خدمات باربری را انجام می‌دهند و برای مدیریت بهتر و کنترل فرآیند حمل بار و همچنین دریافت گزارش‌های مختلف، پنلی اختصاصی در اختیار صاحبان بار، باربری‌ و راننده قرار می‌گیرد.

مدیر عامل شرکت ابتکارآفرینان افق اندیشه با اشاره به این که در عرصه حمل بار تاکنون سه اپلیکیشن توسط این شرکت تولید شده، گفت: محصول اول ما "جاده رانندگان" بود که در آن رانندگان سراسر کشور و رانندگان حمل باری بین شهری سراسر کشور در آن عضویت دارند.

وی درباره دیگر محصول این شرکت، بیان کرد: سامانه "جاده باربری"، ارتباط بین صاحب بار و راننده را فراهم می‌کند تا به سرعت انتقال و حمل بار بین مبدأ تا مقصد کمک کند و بیش از حدود ۷۲ هزار نفر از فعالان حوزه حمل بار هم در آن عضویت دارند.

 سرمایه‌گذاری بانک تجارت در اپلیکیشن جاده لجستیک

مدیرعامل هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت (تفتا) با اعلام سرمایه‌گذاری بانک تجارت در این شرکت به دلیل فعالیت در عرصه تکنو تجارت، بیان کرد: وظیفه هلدینگ تخصصی فناوری بانک تجارت این است که تعامل بانک تجارت را با اکوسیستم نوآوری تقویت کند و با حمایت از اپلیکیشن جاده لجستیک، این محصول در نمایشگاه اینوتکس 2023 رونمایی شد.

فرجود با اشاره به سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه‌های ریسک‌پذیر اظهارداشت: همواره سعی کردیم حامی فکرهای نو و خلاق باشیم و تفاهم نامه‌های متعددی برای سرمایه‌گذاری در این حوزه‌ها منعقد شده است.

 
https://asr8.ir/vdcebe8vijh8o.9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین