مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان مدار طراح آراد خبر داد:

کاهش 60 درصدی هزینه‌های مترو با طراحی سامانه‌های داخلی «آراد»

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان مدار طراح آراد، بیان کرد: طراحی سامانه اطلاع‌رسانی مسافران، هزینه‌ها را در برخی از زیرسیستم‌ها بیش از ۶۰ درصد کاهش داده است.
کاهش 60 درصدی هزینه‌های مترو با طراحی سامانه‌های داخلی «آراد»
به گزارش پایگاه خبری عصر هشت، علیرضا بداغی با اشاره به سامانه اطلاع‌رسانی مسافران یا PIS به عنوان یکی از محصولات این شرکت دانش‌بنیان اظهار کرد: این محصول زیرمجموعه‌ای از زیرسیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است که به صورت اختصاصی در مترو برای اطلاع‌رسانی مسافران، اعلام ایستگاه، پخش فیلم‌های تبلیغاتی و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه تمامی سامانه‌ها و زیرسیستم‌های مورد استفاده در این سامانه، با استفاده از دانش و فناوری بومی تولید شده‌اند، بیان کرد: از این سامانه، هم اکنون در ناوگان ریلی کشور استفاده می‌شود.  

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان درباره مهم‌ترین ویژگی محصول تولید شده برای تیم‌های بهره‌برداری در ناوگان ریلی، گفت: کاهش هزینه‌های تعمیرات و نگهداری، گارانتی و خدمات پس از فروش بلندمدت، سازگاری با نیازهای تیم‌های بهره‌برداری در کنار توسعه‌پذیری و شخصی‌سازی بسته به نیاز تیم‌های بهره‌بردار از مزیت‌های استفاده از این سامانه بومی است.

مینی‌کامپیوتری برای کسب‌و کارهای دیجیتال

علیرضا بداغی درباره مینی‌ کامپیوترهای تولید شده در این شرکت دانش‌بنیان، تصریح کرد: این محصول نیازهای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و سخت‌افزارهای صنعتی را پوشش می‌دهد و بر اساس قدرت‌های پردازشی و رابط‌های سخت‌افزاری متنوع می‌توانند نیاز بازار داخل را در پروژه‌های مختلف حوزه الکترونیک رفع کند.

وی افزود: این محصول می‌تواند وابستگی بخش گسترده‌ای از شرکت‌های توسعه‌دهنده سخت افزار، نرم‌افزار و شتاب‌دهنده‌های حوزه کسب و کارهای دیجیتال را به بازار خارج کاهش دهد.
 
مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان مدار طراح آراد با تأکید بر اینکه محصولات دانش‌بنیان این شرکت نمونه داخلی ندارند، گفت: این محصولات با عمکرد مشابه و حتی بهینه‌تر نسبت به نمونه های خارجی، دارای کیفیت، فناوری بالاتر و معماری خاص و بومی‌سازی شده هستند.
 
 رقابت قیمتی با محصولات خارجی

این فعال فناور به مزیت قیمتی محصولات این شرکت در مقایسه با نمونه‌های خارجی اشاره و بیان کرد: علاوه بر کیفیت بالاتر، قیمت بسیار کمتر در مقایسه با نمونه‌های خارجی باعث شده توجه شرکت‌های داخلی در حوزه ریلی و حمل و نقل به این محصولات، بیش از پیش جلب شود.

بداغی درباره دستاوردهای این محصولات دانش‌بنیان تصریح کرد: اشتغال ایجاد شده برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر کشور و جلوگیری از مهاجرت نخبگان کشور یک افتخار سازمانی در این شرکت دانش‌بنیان است.

وی افزود: زنجیره تأمین ایجاد شده برای ساخت قاب، بدنه، مونتاژ و توزیع کالا و اشتغال ایجاد شده غیرمستقیم از دیگر نتایج تولید محصولات این شرکت دانش‌بنیان است.
  

 
https://asr8.ir/vdceb78vijh8x.9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین