به گفته رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرکرد، مارک‌‌‌های داخلی لوازم خانگی نتوانستند به صورت صددرصدی نیاز بازار کشور را از نظر کیفیت و تعداد تولید تامین کنند.
مارک‌‌‌های داخلی لوازم خانگی نتوانستند نیاز کشور را تامین کنند
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، سجاد زمانی‌‌‌پور، رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرکرد درخصوص رونق بازار لوازم خانگی داخلی پس از ممنوعیت واردات محصولات خارجی و افزایش قیمت در این بازار گفت: با توجه به اینکه از چند سال گذشته ورود لوازم خانگی از کشورهای خارجی به ایران ممنوع اعلام شد در صنایع داخلی پیشرفت‌‌‌های چشمگیری در حوزه‌‌‌های مختلف اعم از کیفیت و تعداد تولید حاصل شد.

وی با اشاره به موضوع تامین بازار اضافه کرد: موضوعی که بیش از همه اهمیت دارد این است که مارک‌‌‌های داخلی لوازم خانگی نتوانستند به صورت صددرصدی نیاز بازار کشور را از نظر کیفیت و تعداد تولید تامین کنند همچنین متاسفانه طی دو تا سه سال گذشته شاهد افزایش چشمگیر قیمت لوازم خانگی داخلی بودیم.

زمانی‌‌‌پور ادامه داد: تمامی محصولات لوازم خانگی تنها با اجازه سازمان صنعت، معدن و تجارت امکان افزایش قیمت دارند و افزایش قیمت خارج از این موضوع درواقع غیرقانونی است.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرکرد به موضوع افزایش قیمت لوازم خانگی پرداخت و عنوان کرد: در سال ۱۴۰۱ تنها یک بار محصولات لوازم خانگی حدود ۳۵ تا ۴۵‌درصد افزایش قیمت داشتند که این افزایش قیمت نیز در ماه‌‌‌های بهمن و اسفند سال گذشته رخ داد، در سال‌جاری نیز تاکنون حتی یک‌درصد افزایش قیمت در این بازار اعلام نشده است.
 
https://asr8.ir/vdcfi0dcaw6d0.giw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین