مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی اسنوا ونچرز اعلام کرد:

طرح‌های سوده‌ده، مقصد 55 درصد سرمایه‌گذاری‌های اسنوا

مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی اسنوا ونچرز بیان کرد: ۵۵ درصد سرمایه‌گذاری‌ها را به طرح‌هایی که سوددهی و بیزینس پلن مناسبی داشته باشند، اختصاص می‌دهیم.
طرح‌های سوده‌ده، مقصد 55 درصد سرمایه‌گذاری‌های اسنوا
به گزارش پایگاه خبری عصر هشت، امیر الحاجی در حاشیه نمایشگاه اینوتکس 2023 با بیان اینکه این صندوق برای جذب طرح‌ها، فراخوان‌هایی در درگاه‌های رسمی خود قرار داده، اظهار کرد: طرح‌های موردنظر این صندوق می‌توانند در حوزه‌های لجستیک، کشاورزی، لوازم خانگی و ...  باشند و باید شخصیت حقوقی ثبت شده داشته و محصول و خدمت‌شان فروش حداقلی را تجربه کرده باشد تا روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنیم.

وی با اشاره به مأموریت‌های اصلی این صندوق به عنوان یک صندوق CVC (سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی) که ذیل گروه توسعه صنعتی انتخاب فعالیت می‌کند، گفت: این صندوق تلاش می‌کند تا در شرکت‌های فناور، نوآور، استارت‌آپ و دانش‌بنیانی سرمایه‌گذاری کند که می‌توانند سرویس یا محصولی را در راستای زنجیره ارزش و زنجیره تأمین گروه انتخاب، ارائه کنند.

مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر گروه صنعتی انتخاب، افزود: هدف ما سرمایه‌گذاری و ارتباط پایدار بین شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت مادر است و در همین راستا از سال گذشته دو سرمایه‌گذاری در دو شرکت دانش‌بنیان داشته‌ایم.

الحاجی با اعلام حضور در نمایشگاه اینوتکس ٢٠٢٣ برای شناسایی شرکت‌های توانمند، گفت: آورده‌های صندوق‌های شرکتی صرفاً پول نیست و آن چیزی که صندوق‌های شرکتی را جذاب می‌کند، توانایی‌هایی است که در شرکت مادر وجود دارد و رویکرد اصلی این صندوق برای سرمایه‌گذاری در این شرکت‌ها این است که شرکت‌ها عضو خانواده خودمان شوند.
 
سرمایه‌گذاری اسنوا در اینترنت اشیاء

مدیر واحد نوآوری مرکز تکنولوژی کارخانه نوآوری اسنوا تک با اعلام سرمایه‌گذاری این شرکت در پروژه‌های مرتبط با اینترنت اشیا، بیان کرد: طرح موردنظر در مرحله آزمایشی است و در تلاش هستیم تا با بهره‌برداری از آن در آینده نزدیک، این طرح را به نمایش عمومی بگذاریم.

ساناز منصف با اعلام رویکرد این کارخانه برای شبکه‌سازی در حوزه نوآوری و شناسایی شرکت‌های فعال در نمایشگاه اینوتکس، تصریح کرد: ما در این کارخانه رویکرد نوآوری باز داریم تا از پتانسیل‌های داخل و خارج، استفاده کنیم و حضورمان در نمایشگاه نشان می‌دهد که می‌خواهیم با فعالان این زیست بوم همکاری کنیم.

وی با تأکید بر «نوآوری راه حل ماست» به عنوان شعار واحد نوآوری اسنوا تک، گفت: امروزه با سرعت تکنولوژی، این روش واقعاً راه‌حل ماندگاری و بقا است. و در همین راستا در نمایشگاه اینوتکس 2023 با صنایع و دانشگاه‌ها جلساتی داشتیم تا زمینه همکاری در کارخانه نوآوری فراهم شود. 
 
 

 
https://asr8.ir/vdcakana149n6.5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین