اسنپ سفرهای خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه‌ی پزشکی نوین» که برای درمان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و شهر تهران مراجعه می‌کنند تا پایان سال ۱۴۰۲ رایگان کرد.
اسنپ برای سفرهای درمانی تعدادی از کودکان رایگان شد
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، اسنپ سفرهای خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه‌ی پزشکی نوین» که برای درمان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و شهر تهران مراجعه می‌کنند تا پایان سال ۱۴۰۲ رایگان کرد. هدف این طرح تسهیل رفت‌و‌آمد در شهر تهران برای کودکان ساکن مناطق کمتر برخورداری است که به همراه خانواده‌هایشان برای درمان به تهران آمده‌اند. با اجرای این طرح کودکان تحت پوشش خیریه‌ی پزشکی نوین می‌توانند با سفرهای اسنپی رایگان به بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، اقامتگاه، مراکز تصویربرداری و غیره مراجعه و مسیر درمان خود را راحت‌تر طی کنند.

اسنپ هم‌مسیر با کودکان تحت درمان

اسنپ از ابتدای فعالیت خود طرح‌های متنوعی را در حوزه‌ی مسئولیت اجتماعی اجرا کرده است. رویکرد مسئولیت اجتماعی این سوپراپلیکیشن در انتخاب و ارائه‌ی طرح‌ها به دو شکل همسو و مرتبط با ماهیت کسب‌وکار و همچنین همسو و هم‌راستا با نیاز جامعه تدوین می‌شود.
تازه‌ترین طرح مسئولیت اجتماعی اسنپ یکی از طرح‌های همسو با ماهیت این کسب‌وکار ‌است. جامعه‌‌ی هدف این طرح کودکانی هستند که برای درمان از محل سکونت خود به شهر تهران سفر می‌کنند.
این کودکان و خانواده‌هایشان عمدتا از مناطق کمتر برخوردار هستند و عمدتا در منطقه‌ی محل سکونت خود به مراکز درمانی مجهز یا کادر پزشکی متخصص دسترسی ندارند. اجرای این طرح گامی کوچک برای تسهیل رفت‌وآمد آنان برای درمان است.
 
https://asr8.ir/vdce.78ebjh8fw9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین