مسئولان نمایشگاه خودرو اصفهان اعلام کردند که ۷ محصول جدید به نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۲ می‌آیند.
رونمایی از 7 خودرو جدید در نمایشگاه خودرو اصفهان
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، هفدهمین دوره نمایشگاه خودرو اصفهان از ۱۶ تا ۱۹ آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر برگزار می‌شود و بنا بر جدیدترین اخبار، دو نفر از مسئولان این نمایشگاه اخیراً طی نشستی خبری جزئیاتی را درباره آن به اشتراک گذاشتند؛ از جمله این‌که ۷ محصول جدید به نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۲ می‌آیند.

بنا به گفته احمدرضا طحانیان، مدیرعامل نمایشگاه خودرو اصفهان، در هفدهمین دوره آن بیشترین تعداد خودروسازان تا به اینجا شرکت کرده‌اند تا بزرگ‌ترین نمایشگاه خودرو کشور در سال ۱۴۰۲ را رقم بزنند.

وی حضور این شرکت‌ها را در نمایشگاه آتی تایید کرده است: ایران خودرو با ۳ زیرمجموعه، کرمان موتور با همه زیرمجموعه‌ها و زنجیره تامین قطعات، گروه بهمن با ۵ زیرمجموعه، گروه آرین پارس موتور در دو بخش سواری و تجاری، سانیار موتور پارسیان، مدیران خودرو با ۳ برند، گروه ماموت با ۳ زیرمجموعه، شایان دیزل، کامل دیزل و دو شرکت موتورسیکلت‌ساز.

البته همان‌طور که احتمالاً متوجه شده‌اید، اثری از سایپا در بین شرکت‌کنندگان نمایشگاه ماشین اصفهان نیست. طحانیان ضمن تاکید بر حضور قطعی خودروسازان اعلام شده، ذکر کرد که سایپا به‌خاطر نبود فضای خالی نمی‌تواند برای نمایش محصولات خود در این نمایشگاه شرکت کند.

علیرضا عاجزی، مدیرعامل شرکت مدیریت نمایشگاه رونق هم طی نشست مذکور درباره فضای موجود اظهار داشت که در دوره جدید نمایشگاه به‌ترتیب ۱۱ هزار و ۴۰ هزار متر فضای مسقف و باز پیش روی خودروسازان قرار گرفته است.

عاجزی همچنین در جریان همین نشست اعلام کرد که ۶ تا ۷ محصول جدید در نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۲ به نمایش گذاشته خواهند شد؛ محصولاتی که مشخص نشده از چه کلاسی هستند و احتمالاً می‌توانند هر نوع خودرویی، از سواری تا تجاری را در بر بگیرند.

سال گذشته تقریباً ۱۷ هزار بازدیدکننده در نمایشگاه حضور پیدا کرده بودند و حالا برگزارکنندگان با تدابیری که برای دوره جدید اندیشیده‌اند، انتظار دارند که امسال بیش از ۲۵ هزار نفر ظرف ۴ روز برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان از آن بازدید کنند. از جمله اقداماتی هم که در این راستا صورت گرفته می‌توان به فراهم‌سازی شرایط مناسب حمل و نقل عمومی، تست درایو خودروهای سبک و سنگین، رونمایی از محصولات جدید و برگزاری پنل‌های گفتگو درباره صنعت خودرو اشاره کرد.

لازم به ذکر است که نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۲ در روزهای ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان از ساعت ۱۱ تا ۱۸ امکان بازدید از آن در محل جدید برگزاری نمایشگاه را خواهند داشت.
 
https://asr8.ir/vdca.6nyk49nmo5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین