ایران خودرو مدت کوتاهی پس از معرفی و تعیین قیمت تارا V1 پلاس، شرایط فروش این محصول را اعلام کرد.
اعلام شرایط فروش تارا V1 پلاس توسط ایران‌خودرو
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، در حال حاضر متقاضیان جدید امکان ثبت نام تیپ جدید تارا دنده‌ای را ندارند. بنابراین متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه در حال حاضر قادر به خرید این خودرو هستند.

در حال حاضر منتخبین بخش اول اولویت های زمستان 1402 قادر به شرکت در شرایط فروش تارا V1 پلاس هستند. همانند روندهای قبلی، ایران خودرو با ارسال پیامک به مشتریان آن‌ها را از وجود این شرایط آگاه کرده است. همچنین اسامی منتخبین در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو درج شده است.

به نظر می‌رسد ایران خودرو تیپ جدید تارا دنده‌ای را به طور کامل جایگزین تیپ قبلی کرده است. همچنین تیراژ تولید این خودرو پیش از عرضه انجام شده و این خودرو آماده فروش است. موعد تحویل خودروها در شرایط فروش تارا دنده‌ای 15 روز کاری است. این موضوع نشان می‌دهد که ایران خودرو از پیش برای عرضه این محصول آمادگی داشته است.




قیمت تارا V1 پلاس از سوی ایران خودرو معادل 580 میلیون تومان اعلام شده است. این رقم در مقایسه با قیمت تارا دنده‌ای معمولی، 200 تومان افزایش را نشان می‌دهد. بعید به نظر می‌رسد که ایران خودرو تولید تارا دنده‌ای عادی یا همان تیپ V1‌ را ادامه دهد.

بنابراین می‌توان گفت که رقم 580 میلیون تومان، نرخ فعلی تارا خواهد بود. تغییر گیربکس به نوع شش سرعته دستی،‌ بزرگترین مزیت تارا دنده‌ای جدید در مقایسه با نسخه قبلی است. هرچند تعدادی آپشن جدید نیز به این خودرو اضافه شده‌اند.

رنگ‌های موجود در این شرایط فروش تنها شامل سفید و مشکی هستند، بنابراین هنوز تنوع رنگ کاملی برای این محصول در نظر گرفته نشده است. این طرح از روز چهارشنبه سوم آبان 1402 آغاز شده است و تا روز شنبه 13 ام آبان ماه 1402 ادامه خواهد داشت.
https://asr8.ir/vdcb.9baurhbafiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما

نظرات شما
بخدا این یکی از بزرگترین ظلم هایی است که در حق مردم داره میشه.
من تارا معمولی ثبت نام کردند طرح گذاشتن بیا تارا پلاس ببر 185 م.ت بیشتر!!!!!!
از کجا بیارم مننننننننن
یکی جلوی این ظلم رو بگیره
آخرین عناوین