بهمن موتور، شاسی بلند وارداتی بستیون T77 را تحت برند بی ام کارز در بازار ایران عرضه می‌کند.
شاسی بلند بستیون T77 با بهمن موتور به ایران می‌آید
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، فاو بستیون T77 یکی از جدیدترین خودروهای وارداتی ایران است که بهمن موتور برنامه دارد تحت برند تازه‌تاسیس خود با نام «بی ام کارز» (BM Cars) به بازار بیاورد.

این خودروساز بخش خصوصی تابستان گذشته اقدام به معرفی برند BM Cars کرد و خبر از این داد که محصولات خودروسازان مختلف از جمله بستیون (بسترن سابق)، هونگچی، هاوال، ام جی و کی جی موبیلیتی یا همان سانگ یانگ را از طریق این برند به عرضه خواهد رساند. حالا بستیون T77، محصول برند بی ام کارز به مرحله ورود به سامانه یکپارچه فروش رسیده و به همین واسطه مشخصات، امکانات و آپشن های آن اعلام شده است.

بر اساس کاتالوگ بستیون تی ۷۷ وارداتی بهمن در سامانه یکپارچه فروش خودرو، این کراس اوور چینی کامپکت زیر کاپوت خود یک موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ با استاندارد آلایندگی یورو ۵ دارد.

این پیشرانه می‌تواند حداکثر ۱۶۶ اسب بخار قدرت و ۲۵۸ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و نیرو محرکه آن به‌وسیله یک گیربکس دو کلاچه ۷ سرعته از نوع تر به محور جلو منتقل می‌شود. مصرف سوخت این پیشرانه هم ۷.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برآورد می‌شود که البته مطابق انتظار، در شرایط آزمایشی محاسبه شده است.

در ادامه مشخصات فنی این شاسی بلند چینی وارداتی باید اشاره کرد سیستم تعلیق جلو آن از نوع مک فرسون مستقل است، در حالی که در ناحیه عقب آن میله موج‌گیر یا آنتی رول بار به‌کار رفته است. ناحیه‌های جلو و عقب هم به ترمز دیسکی مجهز شده‌اند و برای رینگ‌های ۱۹ اینچی آلومینیومی این خودرو تایرهایی با پهنای ۲۲۵ میلی‌متر در نظر گرفته شده است.

خودرو Bestune T77 دارای 4505 میلی‌متر طول، 1840 میلی‌متر عرض و 1615 میلی‌متر ارتفاع است و دو محور آن با فاصله 2680 میلی‌متری از یکدیگر پیاده‌سازی شده‌اند. 

کاتالوگ بستیون T77 وارداتی بهمن موتور

از جمله محصولات دیگری که بهمن موتور با برند بی ام کارز روانه بازار می‌کند می‌توان به شاسی بلند پلاگین هیبرید دانگ فنگ فنگون E5 و سدان برقی هونگچی E-QM5 اشاره کرد؛ پیش‌تر در گجت نیوز به معرفی هونگچی E-QM5 و بررسی بی ام کارز E5 پرداخته‌ایم. در نهایت باید منتظر ماند و دید که این شرکت بخش خصوصی با این زیرمجموعه جدید چه عملکردی را از خود نشان خواهد داد.
 
https://asr8.ir/vdce.w8ebjh8xe9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین