دستگاه بی‌خطرساز پسماند با کاربرد سه‌گانه خانگی، صنعتی و بیمارستانی توسط شرکت دانش‌بنیان توسعه ایمن الکترونیک باختران تولید شد.
تولید دستگاه بی‌خطرسازی پسماند توسط «توسعه ایمن الکترونیک باختران»
به گزارش پایگاه خبری عصر هشت، سیف‌الله زنجانی مدیر عامل شرکت دانش‌بنیان توسعه ایمن الکترونیک باختران با اشاره به اینکه این محصول مجهزبه فناوری ریز موج، در دو نمونه «کابینی» و «مجهز به خردکن» تولید شده است، اظهار کرد: علاوه بر بالا بردن کیفیت محصول نهایی، استفاده از این دستگاه منجر به استریلیزه و ضدعفونی شدن محصول نیز می‌شود.

وی افزود: این دستگاه می‌تواند نقشی راهبردی در افزایش بهره‌وری تولید و فرآوری محصول نهایی در صنایع غذایی و دارویی کشور ایفا کند.

زنجانی درباره کاربردهای این محصول در صنایع مختلف، تصریح کرد: کارخانجات تولید داروهای گیاهی، خشک کردن محصول در صنایع شیلات، خشک کردن میوه‌جات و سبزیجات، خشک کردن برخی از مواد پتروشیمی و پلیمری، صنایع چوب، سرامیک و معدن، از جمله صنایعی هستند که می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند.

تصفیه هوا با فناوری پلاسما توسعه ایمن الکترونیک باختران

زنجانی با اعلام تولید دستگاه تصفیه هوا مجهز به فناوری پلاسمای غیر حرارتی به عنوان یکی دیگر از دستاوردهای فناورانه این شرکت دانش‌بنیان است، بیان کرد: این دستگاه برای تصفیه هوا و بو زدائی و کاهش بار میکروبی فضای محیط در بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، زندان‌ها، ادارات و شرکت‌های صنعتی قابل استفاده است.
 
تولید دستگاه بی‌خطرساز کاغذ

مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه همزمان با همه‌گیری بیماری کوید 19 در راستای پیشگیری از همه گیری ویروس کرونا، طراحی و تولید دستگاه بی‌خطرساز و ضد عفونی کننده کاغذ را در دستور کار قرار داده است، ادامه داد: این دستگاه مجهز به فناوری ریز موج است و با توجه به این‌که الیاف کاغذی، به ویژه در محیط‌های اداری می‌تواند عامل مهمی برای انتقال ویروس و آلودگی‌ها باشد، این دستگاه ضدعفونی کننده در دوران کرونا توانست نقش مهمی را در جلوگیری از انتشار بیماری کرونا ایفا کند.
https://asr8.ir/vdca.6n6k49num5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین