مدیرعامل شرکت نوآوران رباتیک و پزشکی سینا بیان کرد: با صادرات ربات جراحی از راه دور سینا به کشور اندونزی بیش از 120 نفر طی دو سال گذشته دوره‌های آموزشی لازم را سپری کردند.
آموزش جراحان اندونزیایی با ربات جراحی از راه دور «نوآوران رباتیک و پزشکی سینا»
به گزارش پایگاه خبری عصر هشت، شرکت نوآوران رباتیک و پزشکی سینا از سال 1394 در زمینه طراحی، ساخت و توسعه تجهیزات و فناوری‌های نوین پزشکی با هدف آموزش، تشخیص، درمان، توانبخشی و مراقبت‌های پس از درمان فعالیت می‌کند.
 
علیرضا میرباقری، مدیرعامل این شرکت درباره صدور محصولات پزشکی به اندونزی گفت: در پی سفر سال 2018 وزیر بهداشت اندونزی به ایران و بازدید از سامانه‌های جراحی، این شرکت دانش‌بنیان فرصتی یافت تا  ربات جراحی را به آن‌ها معرفی کرده و زمینه صادرات این محصول فراهم شود.

میرباقری خاطرنشان کرد: پس از این سفر، تعدادی از جراحان اندونزیایی به ایران سفر کردند تا بررسی‌های بیشتری درخصوص این ربات داشته باشند.

وی ادامه داد: مقامات اندونزیایی اظهار کردند این دستگاه طوری طراحی شده که می‌تواند با هزینه قابل قبولی برای کشورهای در حال توسعه قابل استفاده باشد.
 
مدیرعامل شرکت نوآوران رباتیک و پزشکی سینا تصریح کرد: در پی امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک ایران و اندونزی، تا کنون دو دستگاه از ربات جراح سینا خریداری شده و در سال های 2021 و 2022 در دو شهر کشور اندونزی به فاصله 500 کیلومتر نصب شده است.

میرباقری افزود: طی این سال‌ها ما در هر شهر بیش از 60 جراح اندونزیایی را آموزش داده و از بین این جراحان آموزش دیده شده، بیش از ۱۰ جراح را در هر شهر برای ادامه فرآیند مطالعات پری کلینیکال و کلینیکال انتخاب کردیم.
https://asr8.ir/vdcc.4qsa2bqssla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین