مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان صنایع پیشرفته هوا خورشید بیان کرد: استفاده از این توربین‌های بادی بومی‌سازی شده، علاوه بر افزایش بهره‌وری در تولید انرژی‌های تجدیدپذیر، می‌تواند تا 70 درصد از ارزبری جلوگیری کند.
کاهش 70 درصدی ارزبری با توربین‌های ایرانی «صنایع پیشرفته هوا خورشید»
به گزارش پایگاه خبری عصر هشت، شهریار صابر با اشاره به اینکه توربین طراحی شده در این شرکت نمونه داخلی ندارد اظهار کرد: دانش فنی این محصول توسط این شرکت دانش‌بنیان به دست آمده و این موضوع باعث انعطاف در تغییرات کاربردی آن شده است به‌طوری‌ که این توربین‌ها با تغییر پارامترها می‌توانند در تونل‌های مختلف بادی، مورد استفاده قرار گیرند.

وی افزود: با پیاده‌سازی این دانش فنی، دیگر نیازی به استفاده از یک توربین منحصر به فرد برای هر تونل بادی نیست .

وی با اشاره به فرآیندهای تولید این توربین‌های بادی گفت: در ابتدا توربین‌هایی با سایز یک تا 30 کیلو وات تولید شدند و در حال حاضر این توربین‌ها با سایز 250 کیلووات، تولید می‌شوند.
 
مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان صنایع پیشرفته هوا خورشید با اشاره به مزایای بهره‌گیری از انرژی‌های تجدیدپذیر همچون  تولید انرژی برق، کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی و کاهش آلودگی هوا؛ درباره اشتغال ایجاد شده برای تولید این توربین‌های بومی، بیان کرد: در زمان تولید دانش فنی در حدود 120 تا 130 نفر در واحد‌های تحقیق و توسعه و سایر واحدها مشغول به فعالیت بودند.
 
وی با اشاره به اینکه این محصول هم‌اکنون در مرحله تجاری‌سازی قرار دارد، تصریح کرد: در صورت دریافت سفارش، اشتغال ایجاد شده بسیار بالا خواهد بود و برای 40 سفارش سالیانه 140 تا 150 نیروی کار مشغول به کار خواهند شد.
https://asr8.ir/vdci.zazct1az5bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین