طرح پیش‌فروش کامیون کشنده فوتون 430 ایران خودرو دیزل از فردا (چهارشنبه 29 شهریورماه) آغاز می‌شود.
آغاز طرح پیش‌فروش کامیون کشنده فوتون 430 ایران خودرو از فردا
به گزارش پايگاه خبری عصر هشت، این کامیون با قیمت 3 میلیارد و 700 میلیون تومان به فروش خواهد رسید. متقاضیان ملزم به واریز 1 میلیارد و 480 میلیون تومان از پول خودرو به عنوان پیش پرداخت بوده و مابقی مبلغ آن نیز باید طی دو فقره چک 1 میلیارد و 111 میلیون تومان پرداخت شود.

سررسید چک اول ابتدای آبان ماه و سررسید دومین چک 25 آبان تعیین شده است. زمان تحویل خودرو نیز آذرماه است.

کامیون فوتون کشنده دارای پیشرانه ای بسیار قوی 430 اسب بخاری 6 سیلندر می باشد تا بتواند به بهترین شکل بار سنگین را حمل کند. موتور این کامیون توسط کمپانی کمنز طراحی و ساخته شده است و دارای حجم 10300 سی سی می باشد.

موتور کامیون فوتون مجهز به دو توربو شارژ بسیار قوی است تا بتواند در سربالایی های سخت، به راحتی بالا برود و کم نیاورد. البته برخی از کامیون های فوتون کشنده به موتور 10800 و 11000 سی سی با توجه به سفارش مشتریان برای حمل بار بیشتر مجهز می شوند تا بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند.

کامیون فوتون کشنده به دو صورت اتوماتیک و دستی موجود است و توسط کمپانی زد اف کشور آلمان ساخته می گردد. گیربکس این کامیون به 16 دنده جلو و دو دنده عقب مجهز است تا سرعت و گشتاور آن نسبت به ماشین های سنگین دیگر افزایش یابد. طول عمر گیربکس های کامیون فوتون کشنده نسبت به کامیونهای دیگر بسیار بالا استY این امر سبب شده تا رانندگان این کامیون از شر تعمیرات پیدرپی گیربکس خلاص شوند.

کامیون فوتون کشنده دارای کابین بسیار لوکس است  و ظاهری شبیه گران ترین کامیون جهان یعنی ولوو 660 اف اچ دارد. وجود چراغ های دیلایت در جلو و چراغ خطر عقب های منحنی بر روی کابین کامیون فوتون سبب شده تا ظاهر آن نسبت به کامیون های دیگر زیباتر به نظر برسد.

از درون کابین کامیون کشنده فوتون هر چقدر که تعریف کنیم، کم است. وجود صندلی هیدروپنوماتیک 12 جهته راننده در کابین این کامیون سبب شده تا رانندگان در هنگام رانندگی طولانی مدت به هیچ عنوان احساس خستگی نکنند. همین عامل موجب احساس راحتی همیشه رانندگان خواهد شد.

علاوه بر آن، در قسمت کابین عقب کامیون فوتون کشنده، محلی همانند اتاق خواب لوکس قرار دارد. رانندگان با استفاده از این ویژگی می توانند در زمان خستگی در آن جا به استراحت بپردازند.
https://asr8.ir/vdcj.hetfuqehasfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین