كشنده FAW CA4180 با قيمت پايه ۳ ميليارد و ۴۸۰ ميليون تومان سه‌شنبه، ۲۳ خرداد در بورس كالا عرضه خواهد شد و سررسيد قرارداد خريد سلف آن ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ است.
عرضه کشنده 3.5 میلیاردی فاو در بورس کالا
به گزارش پایگاه خبری عصر هشت، سيباموتور که يكي از شركت‌هاي تجاري گروه بهمن و نماينده انحصاري FAW در ايران است، كشنده CA4180 را با يك موتور ۶ سيلندر خطي، ۲۴ سوپاپ، با ظرفيت ۱۱۰۴۰ سي‌سي توربوشارژر ساخت شركت Wuxi با سطح آلايندگي يورو ۴ و يك جعبه دنده ۱۶ سرعته MT برند ZF  عرضه می‌کند که در كنار تمامي امكانات رفاهي و امنيتي خود مجهز به يخچال و دوربين ثبت وقايع نيز است.

حداكثر قدرت توليد شده موتور این کشنده، معادل ۴۲۰ اسب بخار و حداكثر نيروي گشتاوري آن ۱۹۰۰ نيوتن متر است و اين نيرو امكان حمل وزني معادل ۴۲ تن را فراهم می‌کند.

گفتنی است، وزارت صنعت، معدن و تجارت، شركت سيباموتور را از نظر ارايه خدمات فروش و پس از فروش حايز رتبه برتر ارزيابي كرده است و خريداران براي انجام اين معاملات بايد كد بورسي داشته باشند.

دريافت كد بورسي از طريق ثبت‌نام در سامانه سجام و انجام مراحل قانوني اين فرآيند امكان‌پذير است. لذا توصيه مي‌شود خريداران چند روز كاري را براي اين امور اختصاص دهند. در اين معاملات اشخاص حقيقي و حقوقي مجاز به خريد و اعلام قيمت هستند.
https://asr8.ir/vdce.n8zbjh8nw9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین