کسب و کار

لمس زمین

در این قسمت، بخش دوم گفت‌وگوی مهدیار خرامان، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل استارتاپ لیمومی را خواهیم شنید. او این‌بار برای‌مان از لیمومی و فرازونشیب‌هایی که در مسیر توسعه‌اش تجربه کرده می‌گوید، اهمیت تیم اولیه و وجود یک فرهنگ مشترک را شرح داده و توصیه‌های مهمی را در مورد راه‌اندازی و توسعه‌ی یک ایده، بیان می‌کند.
به اعتقاد مهدیار، مهم‌ترین عامل موفقیت یک استارتاپ، زمان مناسب در ورود به بازار است. اگر علامندید که داستان شکل‌گیری، ورود به بازار و توسعه‌ی بزرگ‌ترین کسب‌وکار حوزه‌ی سلامت و رژیم درمانی ایران را بدانید، با ما همراه باشید تا سرگذشت لیمومی را از زبان مدیرعاملش بشنوید:
– تلگرام، بهترین نقطه برای شروع
– اعتبارسنجی ایده‌ها، پیوت و تکرار این فرایند
– بات تلگرام، ۶۰ سوال از کاربر و شروع از خانواده و دوستان
– اینفلوئنسر مارکتینگ، روشی کارآمد برای بازاریابی
– رشد نمایی، نتیجه‌ی یک تغییر استراتژیک
– تیمی ۲۰۰ نفره، کسب‌وکاری با بیش از ۳۰۰۰ نوع رژیم
– فرهنگ مشترک، خشت اول که باید درست گذاشته شود
– فیلترینگ تلگرام، پیشی گرفتن بازار از سرویس و چالش‌هایی دیگر
– نکاتی در مورد زمان مناسب ورود به بازار و زود شکست خوردن
– برنامه‌های آینده‌ی لیمومی و سرمایه‌گذاری شخصی در حوزه‌های دیگر
– تلاش و امید و ادامه دادن، توصیه‌هایی برای همه

ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *