۷ مرحله برای دوبرابر کردن مقیاس کسبوکارهای نوپا و دورکار
به لطف ثابت نمودن وضعیت اقتصادی و سلامت عمومی که در دوسال گذشته ما را آزار داده است، بسیاری از شرکتها برنامههای توسعه خود را با دقت بیشتری دنبال کردهاند. این شرکتها به طور آزمایشی کارمندان مهم دا فقط در صورت نیاز استخدام کرده و مشتاقانه منتظر بازگشت آنها به دفتر کار بودهاند. با اینحال، این بازگشت مدت زیادی به طول انجامید و در این شرایط، برخی از کارمندان هرگز پا به دفتر کار نگذاشتند، کاملا دورکار شده یا به فرصتهای کاری دیگر منتقل شدهاند.
چگونه کسبوکارهای نوپای خود را درحالیکه دورکار هستید، مقیاس بندی کنید:
۱. تجربیات کارجو و کارمند را با رعایت اجرایی قوی ترکیب کنید
مطمئن شوید که استخدامشدگان جدید هفته پیش از آغاز کار، با مدیران خود ارتباط برقرار میکنند. این امر به پر کردن شکاف بین کارکنان جدید و تقویت حس تعلق کمک میکند.
همچنین، درحوزه فناوری اطلاعات، فعال باشید تا مطمئن شوید که استخدامشدگان جدید رایانههای خود را به موقع دریافت میکنند. مطمئن شوید که آنها میتوانند یک روز پیش از آغاز کار وارد سیستم شده و رایانه خود را راهاندازی کنند. بنابراین، همه چیز برای کار در روز اول آماده است. در هفته اول، جلسات توجیهی از پیش برنامه ریزی شده برگذار کنید تا مردم بیدرنگ مشغول و درگیر شوند.
به استخدام شدگان جدید خود تعدادی (نمونه کار) بفرستید تا آنها را آماده کنید که از ابتدا مشتاقانه به کار بپردازند.
۲. به شیوه هیجان مستمر استخدام کنید
بسیاری از شرکتها تا زمانی که شخصی یک قرارداد همکاری را امضا کند، هیجان را ادامه میدهند، سپس تا نخستین روز کاری شخص، سکوت میکنند. اینگونه شخص در خانه احساس تنهایی میکند! بنابراین، انرژی را در طول فرآیند استخدام و آغاز مهار نهد.
از لحظهای که کارمند در مورد شرکت باخبر شود تا ۳۰ روز پس از پیوستن به آن، شرکت باید تماسهای پیوسته داشته باشد تا شور و شوق و هیجان را در کارمند زنده نگه دارد.
مطالعه این مطلب پیشنهاد میشود
هفت اشتباه رایج در استارتاپهای دورکار
۳.در آموزش فشرده و از راه دور سرمایه گذاری کنید
دانش و توانایی های کارمندان خود را که میتوانند ویدئوهای آنلاین و محتوای تصویری برای استخدامهای جدید فراهم کنند، بشناسید. این کار رفاقت تجاری را فراهم میکند و همه را با بهترین شیوهها و دانش داخلی آشنا میکند که به کارمندان جدید کمک میکند تا وارد عرصه شوند.
۴. به دنبال کارجوی پر انرژی باشید
کار از خانه نیاز به انرژی متفاوتی برای حفظ انگیزه خود و همگروهیها دارد. افرادی که برای رسیدن به این مأموریت انگیزه و انرژی خستگی ناپذیر دارند، میتوانند در شرکتهایی که به سرعت در حال رشد هستند، مشارکت بیشتری داشته باشند، حتی اگر دورکار باشند.
۵. گروهی توانمند برای استخدام شدن در خانه بسازید
این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما بسیاری از شرکتها برای انجام دادن آن وقت نمیگذارند. اگر میخواهید سریع مقیاس بندی کنید، به نیروی انسانی برای پشتیبانی از گسترش نیروی کار نیاز دارید.
روی کارشناسان استخدام پرانرژی و بسیار ماهر در سراسر جهان سرمایه گذاری کنید. مطمئن شوید که کارکنان ارتباط نزدیکی با عملکرد تجاری سازمان شما دارند. این ارتباط به آنها کمک میکند تا موارد مناسب و سودمند را جذب کنند که بهرهوری شرکت را بیشتر میکند.
۶. به دنبال استعدادهایی در زمینههای مختلف باشید
استعدادیابی با پس زمینههای غیر سنتی انجام دهید. هنگامی که برای تنوع در همه سطوح استخدام میکنید، بطور خودکار مسیر خودرا روی مخزن بزرگتری از استعداد باز میکنید. به عنوان مثال، اگر استخدام خود را به افرادی با مدرک کارشناسی محدود کنید، افراد با استعدادی را که کار خود را به روشی غیر استاندارد آغاز کردهاند، از دست میدهید.
۷. دامنه استخدامیها را زیاد کنید
وقتی به خود اجازه میدهید از همه مناطق جغرافیایی استخدام کنید، خو. را در معرض دامنه گستردهتری از استعداد قرار میدهید، با اطمینان از اینکه کارکنان شما با فناوری(دسترسی بدون اعتماد) که برای موفقیت به آن نیاز دارند، آشنا هستند. به این معنی که میتوانید اتصالی ایمن و بهرهور را در هر کجا و در هر زمان تضمین کنید.
منبع : ecomotive
ثبت دیدگاه