یکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰

چرا صاحبان کسب و کار به خدمات سئو نیاز دارند؟

خدمات سئو، برای افزایش بازدید و ترافیک ارگانیک سایت‌هاست و نیاز مبرم کسب‌و کار هابرای یک رشد منطقی و مستمر است

با اوج گیری کرونا و تغییر رفتار خرید مردم به سمت خرید آنلاین، درصد زیادی از مشاغل روی خدمات حرفه ای سئو سرمایه گذاری را آغاز کرده اند. قبل از استفاده از هرگونه خدمات سئو، پاسخ به این دو سوال بسیار مهم است: چرا کسب و کارها به خدمات سئو نیاز دارند و این خدمات شامل چه اقداماتی می شود؟

چرا صاحبان کسب و کار به خدمات سئو نیاز دارند؟

بهترین راه برای اطمینان از اینکه بازدیدکنندگان احتمالی سایت را از دست نخواهید داد، تلاش مداوم SEO است. سئو حضور آنلاین شما را بهبود می بخشد، ترافیک ارگانیک را افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را توسعه دهید.

ممکن است وسوسه شوید که حرفه ای ها را دور بزنید و سئو را خود را انجام دهید. با این حال، اگر در یک صنعت رقابتی باشید، دستیابی به موفقیت بدون خدمات سئو سایت بسیار دشوار خواهد بود.

به عنوان مثال، یک شرکت خدمات بیمه می خواهد در کلماتی مانند بیمه شخص ثالث یا بیمه بدنه رتبه بگیرد، اما با توجه به رقابت بسیار سنگینی که در این حوزه وجود دارد، شانس موفقیت بدون تخصص کافی در سئو تقریبا صفر است!

نکته دیگر زمان و وسعت مهارت های مورد نیاز برای اجرای مستمر و موفق سئو است. یک برنامه سئو موفق نیاز به ترکیبی از مهارتهای متنوع دارد که شامل موارد زیر است:

HTML

جاوا اسکریپت

CSS

توسعه محتوا

UX/UI

مهارت های لینک سازی

و…

مطالعه این مطلب می‌تواند برای شما مفید باشد
تخصص‌ گرایی، مهم‌ترین عامل موفقیت تیم‌های تولید محتوای دیجیتال است

خدمات سئو شامل چه اقداماتی می شود؟

ارائه دهندگان خدمات SEO باید این خدمات کلیدی را در پیشنهادات خود قرار دهند:

آنالیزممیزی سئو

آنالیز سئو فرایندی است برای تجزیه و تحلیل یک وب سایت که تا چه اندازه استانداردهای سئو را رعایت کرده است. یک شرکت ارائه دهنده خدمات سئو باید استراتژی فعلی یک شرکت را عمیقاً بررسی کند و نقاط ضعف و قوت آن را تجزیه و تحلیل کند.

یک آنالیز جامع دید عمیق و جامعی از وضعیت فعلی سئو وب سایت ارائه می دهد که در اقدامات بعدی اطلاعات این آنالیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تجزیه و تحلیل رقبا

یکی از جنبه های مناسب بازاریابی اینترنتی این است که چگونه می توانید به راحتی به استراتژی های رقبای خود نگاهی بیندازید. در دنیای دیجیتال، اگر چیزی برای یک رقیب کار می کند،

این احتمال بسیار زیاد است که بتوانید از یک استراتژی مشابه استفاده کنید و موفقیت مشابهی را مشاهده کنید.

تجزیه و تحلیل رقبا شامل تحقیق در مورد بک لینک ها، کلمات کلیدی و محتوای وب سایت های رقیب به منظور مهندسی معکوس موفق ترین عناصر این تاکتیک ها در استراتژی سئو شرکت است.

شرکت ارائه دهنده خدمات سئو باید در مورد رقبای آنلاین تحقیق کند و استراتژی سئو شرکت را بر این اساس تنظیم کند.

استراتژی سفارشی

متخصص سئو باید رویکرد سئو شرکت را بر اساس صنعت و مشخصات آنها تنظیم کند تا بیشترین بازده سرمایه گذاری را بدست آورد. یک استراتژی سفارشی برای اکثر مشتریان یک اولویت بزرگ است.

سئو خارجی

سئو خارجی عمدتا بر ساخت بک لینک از سایت های معتبر و مرتبط متمرکز است. ایجاد بک لینک دو مزیت اصلی دارد: ترافیک ارجاعی به وب سایت شما و مهمتر از همه، سیگنالی برای موتورهای جستجو که وب سایت شما معتبر است.

پیوند های معتبر و مرتبط مهر تاییدی است که محتوای شما ارزشمند است.

لینک سازی می تواند شامل چندین تاکتیک مختلف باشد؛ از جمله رپورتاژ آگهی، درج محتوا در سایت هایی که این امکان را می دهند و فعالیت در انجمن های پرسش و پاسخ.

مطالعه این مطلب به شما پیشنهاد می‌شود
چه طور بهترین دوره آموزش بازاریابی دیجیتال را انتخاب کنیم؟

سئو داخلی

سئو داخلی بر تجربه کاربر و بهینه سازی محتوای صفحه برای کلمات کلیدی مرتبط متمرکز شده است. با سئو داخلی در واقع کمک به گوگل کمک می کنیم محتوای ما را بهتر درک کند.

فرایند بهینه سازی سئو داخلی شامل موارد زیر است:

تحقیق در مورد کلمات کلیدی مرتبط که دارای حجم جستجوی خوبی هستند.

اطمینان از محتوای داخل صفحه که قصد کاربر را برآورده می کند.

بهینه سازی محتوا به ازای کلمات کلیدی هدف

ایجاد پیوندهای داخلی برای ایجاد ارتباط قوی بین محتواها

اطمینان از اینکه محتوای یک صفحه به خوبی سازماندهی شده و برای موتورهای جستجو به درستی ساختار بندی شده است.

گزارشات ماهانه

یک شرکت ارائه دهنده خدمات سئو باید گزارش عملکرد ماهانه ای را ارائه دهد که در آن نحوه عملکرد استراتژی سئو به خوبی توضیح داده شده است.

این گزارش باید وضعیت ترافیک ارگانیک، نرخ تبدیل و رتبه بندی کلمات کلیدی در نتایج جستجو را پوشش دهد.

مشاوره سئو

مشاوره سئو از همان ابتدا که نام دامنه، شرکت میزبانی هاست، امکانات مورد نیاز سایت و غیره را می خواهید آغاز می شود تا زمانی که با تکنیک های سئو داخلی، تکنیکال و خارجی قصد رتبه گرفتن در موتور جستجو را داشته باشید و در نهایت تا زمانی که با مشکل جدی در ترافیک ورودی سایت و نرخ فروش رو به رو می شوید، ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *