اقتصاد دیجیتال فناوری نوآوری

خرید و ثبت سفارش از طریق دایرکت اینستاگرام

اکانت بیزینس اینستاگرام

به گفته اینستاگرام به زودی کاربران ایالات متحده امکان ثبت سفارش و پیگیری کالاهای خریداری شده خود را از بخش دایرکت خواهند داشت.

به گزارش خبری پایگاه عصر هشتم ،  اینستاگرام روز گذشته از ویژگی جدید این پلتفرم برای سفارش محصولات مد نظر کاربران خبر داد. به گفته این شرکت اکنون کاربران ایالات متحده می توانند از طریق بخش دایرکت کالاهای ارائه شده در صفحات فروشندگان را سفارش دهند و از همین بخش هزینه آن را پرداخت کرده و و این بسته ها را پیگیری کنند. خریداران نیز می توانند سوالات مربوط به محصول مورد نظر را از همین طریق پیگیری کنند.

در حال حاضر تنها کسب و کارهای کوچک که در اینستاگرام اکانت تجاری راه اندازی کرده اند میتوانند از این ویژگی استفاده کنند و این بخش تنها برای حساب های واجد شرایط در دسترس خواهد بود. طبق گزارش منتشر شده در بلومبرگ با کمک بخش سفارش دایرکت اینستاگرام دیگر مراحل اضافی مانند ارسال فاکتور از طریق دیگر برنامه ها حذف خواهد شد. همچنین با کمک این قابلیت و ردیابی مشتری می توان این پلتفرم اجتماعی را به برنامه ای تبدیل کرد که از طریق آن خریداران می توانند با کمک آن علاوه بر جستجو و پیدا کردن برندهای مد نظر خود محصولات مورد نظر را نیز جستجو کرده و در همین برنامه کالای خود را سفارش دهند. در چند سال اخیر اینستاگرام تبدیل به بازاری برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک شده است به طوری که این کسب و کارها برای دیده شدن و بازاریابی و فروش به این اپلیکیشن وابستگی دارند.

اگر در حال مدیریت یک کسب و کار باشید، حتما به یک اکانت بیزینس اینستاگرام (Instagram Business Account) نیاز خواهید داشت. اکانت تجاری یا همان بیزینس مزایای مختلفی را برای صفحه اینستاگرام به همراه دارد.

مزایای بیزینس پروفایل اینستاگرام، چرا باید اکانت تجاری بسازیم؟

اگر برندی هستید که به دنبال ایجاد فالور و دنبال کننده در اینستاگرام هستید و قصد دارید تا از این پلتفرم به صورت استراتژیک استفاده کنید، به یک اکانت بیزینس اینستاگرام نیاز خواهید داشت. با ساخت این نوع اکانت، نسبت به اکانت های شخصی می توانید از امتیازاتی استفاده کنید که شما را به عنوان یک برند بهبود می دهد. بیایید قبل از ساخت پیج کاری در اینستاگرام، نگاهی به تفاوت بین دو پروفایل شخصی و بیزینس در اینستاگرام داشته باشیم.

تفاوت اکانت بیزینس اینستاگرام، فعالیت جدی تر

در اکانت بیزینس اینستاگرام، آدرس و دکمه تماس را مستقیما می توانید به اشتراک بگذارید. این کار باعث افزایش اعتماد و ایجاد راه سریعتر ارتباط می شود. در سمت چپ یک پروفایل شخصی و در سمت راست یک پروفایل بیزینس را مشاهده می کنید.

اکانت بیزینس اینستاگرام

hhh

ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *