چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱
اقتصاد دیجیتال فناوری محتوای دیجیتال خبر

معاون وزیر ارتباطات عنوان کرد:

۹۳۵ میلیارد تومان اعتبار اعطاء شده به کاربران دیجی‌ پی در طول یک‌‎سال

کاربران دیجی‌ پی - عصر هشتم

بیش از 115هزار اعتبار با ارزش ریالی بیش از 935 میلیارد تومان در طول یک‌سال گذشته به کاربران دیجی‌ پی اعطاء شده است.

به گزارش استارتاپ خبری عصر هشتم، با انتشار گزارش یک‌ساله دیچی‌پی آمار جالب توجهی منتشر شده است که می‌تواند برای فعالان حوزه لندتک و فین‌تک بسیار حائز اهمیت باشد. 

در این گزارش اعلام شده که یکی از اقدامات مثبت دیجی‌پی در طول یک سال گذشته، صرفه‌جویی در صدور ۱۰میلیون رسید پرداخت قبض و کارت به کارت بوده که چیزی در حدود ۱۰۱هزار کاغذ A4می‌شود.

همچنین با استفاده از کیف پول دیجی پی نیز چیزی در حدود ۵۶سال در زمان کاربران صرفه‌جویی شده است.

سوپراپلیکیشن دیجی‌پی در باشگاه یک میلیونی‌ها

سوپراپلیکیشن دیجی‌پی در یک سال گذشته به یک میلیون نصب فعال رسیده و کاربران بیش از ۱۵۰ میلیون بار از وب‌سایت و اپلیکیشن آن بازدید کرده‌اند.

تعداد تراکنش‌های میلیونی ماهانه

همچنین متوسط تعداد تراکنش‌های ماهانه در این سوپراپ به یک میلیون و ۲۰۰هزار مورد رسیده و تعداد کل تراکنش‌های سالانه بر بستر کیف پول کاربران بیش از ۱۶میلیون بار بوده است.

طرفداران BNPL در دیجی‌پی

۲۷ هزار اعتبار BNPL (الان بخر، بعدا پرداخت کن) نیز به کاربران اختصاص یافته که چیزی در حدود ۱۵ میلیارد تومان بوده است.

مطالعه این مطلب می‌تواند برای شما مفید باشد
۶۰میلیارد تومان، درآمد دیجی کالا از سرویس دیجی پلاس

پیشتازی خدمات تراکنش‌های کارت‌به کارت

مبلغ کل تراکنش‌های پردازش شده در این سوپراپ نزدیک به ۴هزار میلیارد تومان است که بیش از ۶۶درصد آن به تراکنش‌های کارت به کارت اختصاص دارد، تراکنش پرداخت قبض، خرید شارژ و پرداخت جریمه رانندگی نیز بعد از کارت به کارت، بیشترین ارزش ریالی تراکنش‌های دیجی‌پی را به خود اختصاص داده‌اند.

دیجی‌پی با اندروید پیشتاز است

۹۰درصد مراجعه‌کنندگان به دیجی‌پی از موبایل استفاده کرده‌اند. ۷۷درصد مراجعه‌کنندگان با تبلت یا موبایل نیز کاربر سیستم عامل اندروید بوده‌اند.

طرفداران میلیونی از خرید اقساطی

طی یک سال گذشته ۵ میلیون و ۷۱۶هزار بازدید از صفحه خرید اقساطی دیجی‌پی صورت گرفته است. ۶۲درصد کاربران سرویس اعتباری آقا و ۳۸ درصد خانم بوده‌اند. بازه سنی ۲۵ تا ۳۴ سال نیز ۴۰ درصد از کاربران این سرویس را تشکیل می‌دهند.

گفتنی است دیجی‌پی در تابستان ۱۳۹۷ با هدف ورود به صنعت فناوری‌های مالی و با سرمایه‌گذاری کامل دیجی‌کالا، فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در این مدت کوشیده است فرآیندهای سنتی را متحول سازد. درگاه پرداخت هوشمند، سرویس بازگشت وجه و امکان خرید اقساطی از جمله خدماتی است که دیجی‌پی در این سال‌ها ارائه کرده است

 

منبع:digiato

 

hhh

ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *