در طول یک سال و نیم از راهاندازی دیجی پلاس، دیجی کالا توانسته درآمد تخمینی 60میلیارد تومانی از این سرویس نسبتاً جدید خود داشته باشد.
به گزارش استارتاپ خبری عصر هشتم، دیجی کالا توانسته ۶۰۰هزار اشتراک با هزینه تقریبی ۱۰۰هزار تومان را در دیجی پلاس ثبت کند که به درآمد تخمینی ۶۰ میلیادر تومان دست پیدا کرده است.
البته دیجی کالا در این مدت یک میلیون و ۹۰۷هزار و ۳۴۰ارسال رایگان از طریق این سرویس داشته باشد که با در نظر گرفتن هزینه ۱۰هزار تومانی برای هر ارسال در حدود ۲۰میلیارد تومان برای این فروشگاه اینترنتی هزینه در بر داشته است.
همچنین دیجی کالا در این مدت ۱۲ میلیارد تومان نیز به عنوان هزینه هدایای نقدی به مشترکان سرویس دیجی کالا نیز پرداخت شده است.
مطالعه این مطلب میتواند برای شما مفید باشد
آیا دیجی کالا یکی از ۱۰۰ شرکت با ارزش کشور در بورس خواهد بود؟
گفتنی است دیجی پلاس، سرویس اشتراک ماهیانه دیجیکالا است که افراد با پرداخت حق عضویت آن، به مجموعهای از خدمات دسترسی پیدا میکنند.با توجه به گزارش دیجی کالا بیش از یک سال و ۶ ماه از راهاندازی دیجی پلاس گذشته است.
منبع: rasta360.ir
ثبت دیدگاه