استارتاپ محتوای دیجیتال خبر

یک فعال استارتاپی:

کیفیت، مهمترین چالش امروز برای تولیدکنندگان محتوای دیجیتال است

اگر قبلا می گفتیم محتوا پادشاه است، امروز محتوای با کیفیت حرف اصلی را در فضای مجازی می زند.

نیلوفر اسماعیلی، هم‌بنیانگذار استارتاپ می‌چند درگفت‌و گو با خبرنگار پایگاه خبری عصر هشتم اظهار داشت: تولید محتوای با کیفیت، چالشی است که امروزه برای اثرگذاری و ماندگاری در ذهن مخاطب نقش مهمی را ایفا می‌کند و این نکته‌ای است که شالوده یک محتوای سازنده و ماندگار را شکل می‌دهد.

وی با بیان اینکه امروزه عدم اطلاع و شناخت برخی از سفارش‌دهندگان از محتوای با کیفیت چالشی است که پیش روی تولیدکنندگان حرفه‌ای محتوا قرار دارد، گفت: یک محتوای نامناسب ضربات جبران‌ناپذیری را به اعتبار یک کسب‌و کار وارد می‌کند، لذا دقت در انتخاب تولید کننده محتوا نقش مهمی را ایفا می‌کند.

مدیر محتوای استارتاپ می‌چند افزود: تولید محتوای با کیفیت، امروزه از شعار “محتوا پادشاه است” نیز پیشی گرفته است، محتوایی که عامل کلیدی در موفقیت یک کسب‌و کار و ماندگاری آن در ذهن مخاطبان است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در سالهای ابتدایی کار استارتاپ می چند مشتریان برای تولید محتوا اهمیتی قائل نمی شدند اما هم اکنون بسیاری از کسب و کارها دریافته اند که برای رشد کسب و کارشان در فضای مجازی نیاز به تولید محتوا دارند و لذا رقابت به سمت تولید محتوای با کیفیت رفته است.

مطالعه این مطلب می‌تواند برای شما مفید باشد
کارگاه انلاین دیجیتال مارکتینگ ویژه استارتاپ ها

وی تاکید کرد: امروز مهمترین دغدغه کسب و کارها داشتن محتوای با کیفیت برای ارائه در فضای مجازی است.

هم‌بنیانگذار استارتاپ می‌چند درباره معیارها و اصول تهیه محتوای با کیفیت، تصریح کرد: رعایت اصول تولید محتوا در هر یک از زمینه‌های کاری، قواعد و فرم منحصر به فرد خود را دارد اما نکته اساسی در شناسایی “نیاز” و “شناخت کاربران هدف” است تا محتوایی موردنیاز و ماندگار تولید شود.

وی افزود: محتوای موردنیاز مخاطب، محتوایی است که اصول سئو در آن رعایت شده و به راحتی در اینترنت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و بالطبع رعایت اصول هنری عاملی است که نقش مهمی در ماندگاری این محتوا در ذهن مخاطب دارد.

وی گفت: ما در استارتاپ می چند تلاش کردیم تعریف جدیدی از هنر را در حوزه وب با تولید محتوای دیجیتال سئوشده با تلفیق مهارتهای هنری نظیر نویسندگی، گرافیک ، تصویربرداری، عکاسی و… داشته باشیم.

مطالعه این مطلب به شما پیشنهاد میشود
شیوه موفقیت یک استارتاپ

هم‌بنیان‌گذار می‌چند با تأکید بر استفاده از افراد متخصص و تأثیر آن در ارائه محتوای مخاطب ‌پسند بیان کرد: برای تولید محتوای مناسب بایستی ارتباطی موثر با متخصصان هر یک از زمینه‌های تولید محتوا داشت و از خلاقیت آنان برای تولید محصولی متفاوت، مخاطب پسند و ماندگار استفاده شود.

مدیر محتوای می‌چند خاطر نشان کرد: آموزش مستمر کارشناسان در راستای تولید محتوای حرفه‌ای به عنوان مهمترین اصل در یک تیم متخصص مدنظر قرار گرفته و در همین راستا، “پایگاه دانش می‌چند” را راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: این پایگاه دانش کامل‌ترین واژه‌نامه تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ است که توسط متخصصان این استارتاپ تهیه شده و به عنوان مرجع آموزشی سایر کارشناسان مورد استفاده مستمر قرار می‌گیرد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *