ورود فناوریهای دیجیتال دانش بنیان به تجارت الکترونیک و ارتباط با مشتریان
شرکت دانش بنیان رویال با تولید محصولی در حوزه تجارت الکترونیک و ارتباط با مشتریان بر پایه گیمیفیکیشن موفقیتی متفاوت را کسب کرده است.
به گزارش استارتاپ خبری عصر هشتم، مدیرعامل مؤسسه دانشبنیان رویال، مهمترین و اصلیترین محصولات رویال را پلتفرم کسب و کار الکترونیک عنوان کرد و افزود: سه حوزه تجارت الکترونیک، باشگاه مشتریان و طراحی و ساخت دستگاه های هوشمند حوزه سلامت از محصولات این شرکت است.
وی افزود: کاربردهای محصول حوزه تجارت الکترونیک بر پایه بازی سازی یا گیمیفیکیشن، محصول باشگاه مشتریان متمرکز بر وفاداری مشتری و خدمات مرتبط و محصول حوزه سلامت در حوزه پزشکی به خصوص ترمیم زخم است.
وحید ملکی بیان کرد: این شرکت دانشبنیان، راهکارهایی براساس گیمیفیکیشن و بازاریابی، ارایه و در کنار پلتفرم سخت افزاری برای مشتریان ارائه میکند که به کسب و کارها در ارتباط و تعامل با جامعه هدف کمک کرده است.
وی خاطرنشان کرد: محصول دیگر این شرکت، «باشگاه مشتریان رویال» در حوزه وفاداری مشتری است که علاوه بر حوزه طراحی نرم افزاری، در حوزه بازاریابی و پذیرندگان نیز فیچرهایی را در اختیار مشتریان قرار میدهد.
مدیرعامل این شر کت دانشبنیان با اشاره به شیوع کرونا و خواستگاهی که برای فروشگاههای برخط مهیا شده، گفت: وین تیل راهکاری مناسب برای افزایش فروش محصولات فروشگاهها براساس بازیسازی است.
این فعال فناور با اشاره به آغاز ورود هر سه محصول به بازارهای منطقه گفت: مهم ترین بحث در خصوص صادرات و به خصوص توسعه فناوری محصولات داخلی، انتقال تجربیات و محصولات از کشورهای توسعه یافته و مدیریت تجربه در قالب یک تارنمای مجمع و منبع برای ارایه به شرکتهای متقاضی است.
وی افزود: این کار نیاز به سرمایه گذاری دولت در قالب یک صندوق دراد که شرکتهای خصوصی هزینه این پژوهش را بپردازند و همکاری کنند.
منبع: isti
ثبت دیدگاه