دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰
اقتصاد دیجیتال استارتاپ محتوای دیجیتال خبر

موفقیت کسب ۲میلیون نصب در تبلیغات سرچ ادز اپ‌استور مایکت

گزارش تبلیغات در اپ‌استور مایکت -استارتاپ خبری عصر هشتم

اپ‌استور مایکت موفق شده است در شیوه تبلیغات سرچ ادز مارکت خود به آمار 2میلیون نصب دست پیدا کند.

به گزارش استارتاپ خبری عصر هشتم، تبلیغات سرچ ادز به عنوان یکی از شیوه‌های محبوب تبلیغات در اپ‌استور، جایگاه قابل قبولی را به دست آورده است؛ به طوری که تاکنون بیش از ۲۴ میلیارد نمایش و بیش از ۲ میلیون نصب داشته است.

نرخ موفقیت تبلیغات سرچ ادز در اپ‌استور مایکت ۰٫۶۰% بوده و بیش از ۴۰۰ کمپین فعال در بخش سرچ ادز مایکت راه‌اندازی شده‌اند.

همپچنین تبلیغات در فضاهای تبلیغاتی پربازدید مایکت نیز با داشتن نزدیک به ۲ میلیون نصب و ۱۷۱ کمپین فعال نشان می‌دهد که علاوه بر سرچ ادز، انواع دیگر تبلیغات در این اپ‌استور نیز مورد استقبال تبلیغ‌دهندگان و کاربران قرار گرفته است.

گزارش اپ‌استور مایکت در نیمه اول سال ۱۴۰۰:

فعالیت‌ها و دستاوردهای اپ‌استور مایکت را می‌توانیم در سه دسته کمپین‌های فعال، تعداد نصب و تعداد نمایش نشان داد.

تعداد کمپین‌های فعال این اپ‌استور در نیمه سال ۱۴۰۰ در بخش سرچ ادز و فضاهای پربازدید به ترتیب ۹۹ و ۷۶ کمپین بوده است. مایکت در همین بازه زمانی با داشتن بیش از ۱۶ هزار نصب در بخش سرچ  ادز و بیش از ۱۸ هزار نصب در بخش فضاهای پربازدید، آمار قابل قبولی را نشان می‌دهد.

لازم به ذکر است که تعداد نمایش در بخش سرچ ادز بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار و در بخش فضاهای پربازدید بیش از ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار بوده است.

برای دریافت گزارش تبلیغات در اپ‌استور مایکت،  می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

hhh

ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *