55درصد از مارکترهای جهان از یوتیوب به عنوان راهکار بازاریابی استفاده میکنند.
به گزارش استارتاپ خبری عصر هشتم، یوتیوب در حالی به ۱۷سالگی خود رسیده است که به عنوان یکی از ابزارهای مهمی بازاریابی به حساب میآید و با ۲میلیارد کاربر، یعنی یک چهارم جمعیت جهان و یک سوم افراد فعال در اینترنت به عنوان رسانه اثرگذار در دنیاست.
البته این یکی از دلایل این محبوبیت، کانال درآمدزایی آن است تا ناشران ویدیو در صورتی که دارای هزار سابسکرایبر و چهار هزار ساعت بازدید در سال باشند، میتنوانند به درآمد برسند.
مطالعه این مطلب میتواند برای شما مفید باشد
قابلیت دنبال کردن یوتیوبرها در نسخه جدید مرورگر Edge
یکی از ویژگی های منحصر به فرد یوتیوب برنامه Automated contet id است که میتواند در هر روز بیش از ۱۰۰ سال ویدیو را از لحاظ کپی رایت و قوانین انتشار ویدیو بررسی کند.
گفتنی است در یوتیوب هم اکنون در هر دقیقه ۵۰۰ ساعت و در هر روز در حدود ۸۰ سال ویدویو بارگذاری میشود.
منبع: dmboard
ثبت دیدگاه