اکانتهای کریتور (یا تولید کنندگان محتوا) میتوانند با قابلیت جدید اینستاگرام با فروش اشتراک و ارائه محتوای اختصاصیتر در لایو و استوری کسب درآمد کنند.
به گزارش استارتاپ خبری عصر هشتم، آدام موسری مدیرعامل اینستاگرام در ویدیویی با اعلام این خبر گفت: این دسته از محتوای تولیدکنندگان با رنگ بنفش به سایر کاربران نشان داده میشود تا آنها تشخیص داده شوند.
وی ادامه داده است: سازندگان در طول ماه نیز میتوانند قیمت اشتراک خود را از ۰٫۹۹ تا ۹۹٫۹۹ دلار تغییر بدهند.
البته هزینه اشتراک به این بستگی دارد که یک تولیده محتوا تا چه حد محتوای خود را ارزشمند می داند.
استوریهای اشتراکی با حلقه بنفشی مشخص می شوند و تولیدکنندگان محتوا در آنها می توانند مطالبی مانند محتوای پشت صحنه را به اشتراک بگذارند.
پبجهای مشترک هم بنفش خواهد بود تا این طرفداران در بخش اظهارنظرهای محتوای عمومی متمایز بوده و در پیامهای درخواستی که به فولدرهای این باکس ارسال می کنند، قابل تشخیص شوند.
اگرچه گزارشهایی منتشر شده که اینستاگرام در حال طراحی فناوری برای جلوگیری از گرفتن اسکرین شات از محتوای انحصاری تولیدکنندگان محتواست اما اینستاگرام به تِک کرانچ اعلام کرد چنین فناوری در مرحله آزمایشی اولیه وجود ندارد.
با این حال اشتراک گذاری محتوای پولی نقض شرایط سرویس بوده و تولیدکنندگان محتوا تشویق شده اند افرادی که از محتوای آنها اسکرین شات می گیرند یا آنها را ضبط می کنند را گزارش دهند.
«اشلی یوکی» یکی از سرپرستان محصول این شبکه اجتماعی توضیح داده است: حداقل تا سال ۲۰۲۳ از درآمد سازندگان سهم یا کارمزدی را این شبکه اجتماعی دریافت نمیکند.
منبع: isna
ثبت دیدگاه