محتوای دیجیتال خبر

فعالیت تنها ۲۵ درصد از مارکترهای ایرانی در clubhouse

بر اساس یک نظرسنجی داخلی تنها 25 درصد از مارکترهای ایرانی در کلاب هاوس فعالیت می‌کنند.

به گزارش استارتاپ خبری عصر هشتم، بر اساس پرسشی که در شبکه‌های اجتماعی دی‌ام برد از مخاطبان خود انجام داده است تنها ۲۵٪ از مارکترها در اپلیکیشن کلاب‌هاوس فعال هستند و از آن استفاده می‌کنند.

این نظرسنجی در اینستاگرام، تلگرام، لینکدین و توییتر انجام شده و ۱۱۰۰نفر در آن شرکت کرده‌اند

 

منبع: dmboard

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *