اقتصاد دیجیتال استارتاپ بین الملل فناوری خبر

عرضه آزمایشی پلتفرم تبلیغات تلگرام در سکوت خبری

تلگرام به صورت آزمایشی پلتفرمی تبلیغاتی که دورف دو سال پیش وعده آن را داده بود، در سکوت خبری عرضه کرد.

به گزارش استارتاپ خبری عصر هشتم، این سرویس جدید تلگرام به ارائه دهندگان تبلیغات این امکان را خواهد داد تا تبلیغات خود را به صورت متمرکز و گسترده در کانال‌های مختلف و محبوب تلگرام درج کنند.

بعد از وارد شدن با اکانت تلگرام در این پلتفرم باید بودجه تبلیغاتی در آن واریز شود که حداقل مبلغ واریزی در حال حاضر، ۲ میلیون یورو است!؟

این مبلغ سرسام‌آور نشان دهنده آن است که مخاطب این پلتفرم در حال حاضر شرکت‌های بزرگ با بودجه‌های عظیم تبلیغاتی هستند و از طرفی باعث خواهد شد فقط تبلیغات با کیفیت در تلگرام انجام شود.

اما نکته حائز اهمیت درامد تبلیغات برای صاحبان کانال‌های تلگرامی است که این پیام رسان اعلام کرده است تا زمانیکه این شرکت هزینه‌های خود را از این پلتفرم را از طریق آدرمدزایی به این شیوه جبران نکند صاحبان کانال‌ها در این درآمد‌زایی شراکت نخواهند داشت!؟

با توجه به هزینه‌های بسیار زیادی این پلتفرم به نظر می‌رسد این موضوع چندسالی به طول انجامد و با توجه به مشکلاتی همچون تحریم‌ها در کشور ما و چالش‌های مبادلات مالی کسب درامد از این طریق برای صاحبان کانال‌های ایرانی میسر نخواهد شد.

این قضیه ممکنه چندین سال طول بکشه و اگر از مشکلات دیگه ای مثل تحریمها صرف نظر کنیم، حالا حالاها منتظر کسب درامد از کانالتون از طریق این راه نباشید.

اطلاعات لازم در مورد این پلتفرم تبلیغاتی در آدرس promote.telegram.org موجود می‌باشد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *