استارتاپ خبر

عدم توجه به نیاز بازار عامل شکست ۲۸درصد از استارتاپ‌ها در سال۲۰۲۱

28درصد از استارتاپ ها در سال 2021 به دلیل عدم توه به نیاز بازار و مشتریان شسکت خورده‌اند.

به گزارش استارتاپ خبری عصر هشتم، عدم وجود نقدینگی دومین دلیل شکست استارتاپ‌ها در سال جاری بوده است که سهم ۱۹درصدی را به خود اختصاص داده است.

ضعف نیروی انسانی سومین دلیل شکست استارتاپ‌هاست که ۱۵درصد از تیم‌های استارتاپی به این دلیل با شکست روبرو شده‌اند.

خروج از رقابت بازار نیز علت شکست ۱۲درصد از تیم‌های استارتاپی است و پس از آن به همین اندازه قیمت‌گذاری نادرست هم باعث ناکامی استارتاپ‌ها شده است.

۱۱ درصد از استارتاپ‌ها در گام‌ نهایی یعنی ارائه محصول ضعیف شکست خورده‌اند.

۳ درصد باقی مانده از عوامل شکست استارتا‌پ‌ها بنابر سایر دلایل بوده است.

منبع: saytek.ir

ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *