اقتصاد دیجیتال استارتاپ فناوری خبر

طراحی ۱۸۴ پلتفرم داخلی برای رونق دادن به خدمات آنلاین کشور

طراحی 184 پلتفرم داخلی - عصرهشتم

شرکت‌های دانش بنیان داخلی با طراحی 184 پلت‌فرم داخلی تا با ارائه خدمات آنلاین در کشور باعث افزایش کیفیت این خدمات شوند.

به گزارش استارتاپ خبری عصر هشتم، این پلتفرم‌ها به‌ عنوان یک پایه، میزبان اپلیکیشن‌های دیگر، فرایندها یا تکنولوژی‌ها برای گسترش و توسعه آن‌ها هستند.

این فناوری ها در ایران با طراحی محصولاتی چون آچار فرانسه (بستر ارائه خدمات فنی منازل)، پلاک (ارایه انواع خدمات در محل مشتری)، پلتفرم یکپارچه عرضه و تقاضای کالا و خدمات لیان، سامانه درخواست خدمات و نظافت هلپی، کاربوی (ارائه خدمات آنلاین خودرو در محل مشتری)، یوهو(سرویس ویدیو برخط)، تگ‌موند (مرجع برندهای پوشاک)، بازار کار آنلاین پارسکدرز، سرویس سفارش غذای آنلاین ریحون و … تولید و در اختیار کابران قرار گرفته است.

درخواست ۱۸۵نماینده برای بارگشت طرح صیانت به صحن علنی مجلس

کارشناسان اعتقاد دارند که کسب و کارها برای بقای خود در بازار داخلی و جهانی نیازمند استفاده از پلت فرم های دیجیتال هستند.

در واقع آنها می گویند که پلتفرم‌های دیجیتال باید جزئی حیاتی از استراتژی کسب‌و‌کارها شوند و استقبال از پلتفرم دیجیتال برای مزیت رقابتی کسب‌و‌کارها حیاتی است.

منبع: isti

hhh

ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *