دیجی فای، سرویس جدید گروه دیجیکالا با هدف ارائه راهکارهایی جامع برای توسعه دادن انواع کسبوکارها و با سرمایهگذاری گروه دیجیکالا آغاز به کار کرده است.
به گزارش استارتاپ خبری عصر هشتم، دیجی فای، سرویس جدید دیجیکالا برای اولین بار در سال ۱۳۹۵ و با نام «بونس» شروع به کار کرد و هدف آن ارائه خدمات باشگاه مشتریان به صاحبان مشاغل بود.
هماکنون دیجی فای با هدف ارائه راهکارهایی جامع برای توسعه دادن انواع کسبوکارها و با سرمایهگذاری گروه دیجی کالا، به فعالیتش ادامه میدهد.
این مجموعه با خدماتی مانند فروشگاهساز، ارسال و پرداخت، جذب مشتری و مارکتینگ، باشگاه مشتریان، خدمات حسابداری و مشاوره به کسبوکارها، سعی در هموار کردن مسیر رشد و توسعه کسبوکارهای کوچک و متوسط (SMB) را دارد.
مشاهده این مطلب به شما پیشنهاد میشود
۶۰میلیارد تومان، درآمد دیجی کالا از سرویس دیجی پلاس
دیجی کالا درباره دیجیفای، محصول جدید خود اعلام کرده است: از آنجا که یکی از مهمترین چالشهای کسبوکارهای کوچک و مستقل درگیری با جزییات وقتگیر و مسائل لجستیک است، دیجیفای رسالت خود را از بین بردن این چالشها از نقطه ابتدایی شروع یک کسبوکار تا رشد آن میداند.
در اعلامیه دیجی کالا آمده است: مجموعه سرویسهای ارائهشده توسط دیجیفای، مناسب انواع کسبوکارهاست و به کسبوکارهای فعال در فضای مجازی، خانگی، فروشگاههای حضوری و برندهای بزرگ امکان این را میدهد که بدون داشتن دانش برنامهنویسی و افراد واسطه، فروشگاه خود را با هر امکانات و ظاهری که میخواهند، با دامنه اختصاصی خودشان راهاندازی کنند.
دیجیفای به آدرس www.digify.shop در دسترس و برام عموم قابل استفاده است.
ثبت دیدگاه