پنج شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱
بین الملل فناوری محتوای دیجیتال خبر

خریداری Oribi توسط لینکدین برای بهبود تجربه مارکتینگی کاربران

لینکدین، Oribi ابزار تجزیه و تحلیل را به منظور بهبود تجربه مارکتینگی کاربران خود به زودی خریداری می‌کند.

به گزارش استارتاپ خبری عصر هشتم، لینکدین  در تلاش است برای کسب‌وکارهایی که از این پلتفرم استفاده می‌کنند، ظرفیت‌ ابزارهای تبلیغاتی، عملکرد و بازدهی خود را افزایش دهد و همواره به دنبال راه‌های جدیدی برای بهبود سرمایه‌گذاری کسب‌وکارها در این پلتفرم است و خریداری Oribi توسط لینکدین در همین راستاست تا استراتژی و بسترهای بازاریابی خود را تقویت کند.

لینکدین با انتشار این خبری اعلام کرده است:با درک این موضوع که انتخاب کانال‌ها و راه‌های انتقال پیام، مساله مهمی در اتخاذ استراتژی مطلوب برای کسب‌وکارها و میزان اثربخشی کمپین‌ها دارد، کاربران این شبکه اجتماعی تخصصی، بوسیله به‌کارگیری فناوری Oribi در این پلتفرم، از بهینه‌سازی بازگشت سرمایه (ROI) در استراتژی‌های تبلیغاتی خود بهره‌مند می‌شوند. 

مطالعه این مطب می‌تواند برای شما مفید باشد
قابلیت برگزاری اتاق‌های صوتی در لینکدین

گفتنی است، ابزار تجزیه و تحلیل Oribi با نمایش insight و اطلاعات کلیدی به شما، کمک می‌کنند که بتوانید برای افزایش عملکرد و بهره‌وری  کمپین‌های خود نتایج را رصد کنید، اطلاعات و داده‌های موجود را ساده‌سازی کنید و استراتژی مناسب خود را اتخاذ کنید.

 

منبع: dmboard

 

hhh

ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *