با هدف توسعه کسب و کارها و ترغیب مشتریان به خرید محصول توسط شرکت دانشبنیان ایرانی عرضه شده است.
به گزارش استارتاپ خبری عصر هشتم، محمدعلی سعادت جو، مدیرعامل این شرکت دانشبنیان با بیان اینکه باشگاه مشتریان محصول این شرکت با هدف وفادارسازی و مدیریت فرآیندهای داخلی یک کسب و کار است. اظهار داشت: امکان ثبت اطلاعات مشتریان در سیستم و گروهبندی آنها بر اساس میزان خرید و امتیازهای دریافتی با روشهای متنوع و بهصورت اتوماتیک، امکان ارسال فرم نظرسنجی به مشتری بلافاصله بعد از خرید و امکان گزارشگیری لحظهای توسط مدیر کسبوکار، دعوت خرید مجدد و پیامکهای مناسبتی از طریق پیام کوتاه را از دیگر مزایای این محصول است.
وی با اشاره به اینکه صاحبان کسب و کار همواره در پی افزایش مشتریان خود در بازار رقابتی امروز برای توسعه کسب و کارها هستند، گفت: افزایش مشتریان منجر به افزایش درآمد و رونق کسبوکارها میشود. با استفاده از مزایای متعدد این باشگاه میتوان به اهداف دیگری مانند حفظ مشتریان فعلی و همچنین جمعآوری یک بانک اطلاعاتی بزرگ و سودمند دست پیدا کرد.
مطالعه این مطلب به ما پیشنهاد میشود
پست لینک سرویس جدید یک لینک برای فروش بیشتر کسب و کارهای اینستاگرامی
سعادت جو ادامه داد: تعریف مقدار تخفیف به ازای هر خرید مشتری بهصورت شارژ کیف پول، واریز وجه هدیه به کیف پول مشتری بلافاصله بعد از خرید و امکان استفاده از کیف پول در خریدهای بعدی توسط مشتری را از دیگر ویژگیهای این محصول است.
مدیر عامل این شرکت دانش بنیان افزود: این محصول امکان اتصال کیف پول مشتری به سامانههای آنلاین و حسابداری کسبوکارها جهت استفاده از خدمات سامانه کیف پول مشتری، امکان اعطای کد اختصاصی به هر کسبوکار، امکان صدور کارت هدیه و بن تخفیف برای هر گروه مشتری و امکان مدیریت و گزارشگیری آنها توسط مدیر کسبوکار را نیز فراهم کرده است.
وی در مورد کسب و کارهای مخاطب این محصول نیز گفت: این محصول برای اکثر کسبو کارهای خرد یا دفاتر خدماتی و بیمه، آموزشگاهها، سوپرمارکتها، مغازهها، سالنهای زیبایی، باشگاههای ورزشی و رستورانها مفید است.
منبع: isna
ثبت دیدگاه