استارتاپ فناوری خبر

تخفیف ویژه «داناپلاس» ایرانسل برای آموزش آنلاین

طرح‌های تخفیفی داناپلاس با هدف کمک به توسعه آموزش آنلاین در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا برای مشترکان جدید قابل استفاده است.

به گزارش استارتاپ خبری عصر هشتم،این امکان را برای مشترکان جدید خود فراهم کرده تا طرح‌های «A (20 نفره)»، «B++ (100 نفره)»، «F (300 نفره)»، «A (50 نفره)»، «C (20 نفره)» و «B (50 نفره)» این پلتفرم را با ۴۰ درصد تخفیف، تهیه و فعال کنند.

این طرح‌های تخفیفی، به مناسبت گرامی‌داشت روز دانش‌آموز و روز دانشجو، با هدف کمک به توسعه آموزش آنلاین در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا، از ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز، تا ۱۶ آذر، مصادف با روز دانشجو، برای مشترکان جدید داناپلاس، قابل فعال‌سازی و به مدت یک ماه از زمان فعال‌سازی، قابل استفاده است.

با یکپارچه‌سازی بستر برگزاری کلاس آنلاین داناپلاس با سامانه‌های مدیریت آموزشی، امکاناتی مانند برگزاری آزمون‌های آنلاین، ارسال انواع مختلف فایل، تعریف و پیگیری تکالیف، پروژه و بسیاری امکانات دیگر، در دسترس مراکز آموزشی قرار گرفته است.

دانا پلاس ایرانسل، یکی از پلتفرم‌های اصلی شبکه دانا، زیرساخت اختصاصی آموزش هوشمند کشور، برای آموزش آنلاین و برگزاری نشست‌های مجازی و وبینار است که توسط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای کمک به تحقق عدالت ارتباطی و آموزشی ارائه شده است. دانا پلاس، ۱۴ مهرماه ۱۳۹۹، در قالب آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی کشور، با حضور رئیس‌جمهوری و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وقت، افتتاح شد.

این پلتفرم با هدف تسهیل در استفاده یکپارچه از سامانه‌های مدیریت آموزشی و بستر برگزاری کلاس‌های آنلاین، «رابط برنامه‌نویسی کاربردی (API)» خود را ارائه کرده است. با استفاده از این امکان، مراکز آموزشی می‌توانند به آسانی، سامانه مدیریت آموزشی خود را به بستر داناپلاس متصل کنند.

به این ترتیب، مراکز آموزشی نیاز به ایجاد مجدد حساب کاربری برای دانش‌آموزان و معلمان و تعریف دوباره محتوای دروس نخواهند داشت. از این طریق، هر مرکز آموزشی می‌تواند سامانه مدیریت آموزشی خود، شامل اطلاعات آموزشی دانش‌آموزان، دوره‌های آموزشی، آزمون‌های برگزار شده و بسیاری موارد دیگر را به بستر برگزاری کلاس آنلاین داناپلاس متصل کرده و از سرورهای قدرتمند داناپلاس برای برگزاری کلاس بهره‌مند شود.

این پلتفرم همچنین امکان شخصی‌سازی برند، لوگو و فایل ارائه موجود روی صفحه را برای مؤسسه‌های آموزشی و اشخاص فراهم کرده است. با استفاده از این امکان، نام و لوگوی مؤسسه، می‌تواند جایگزین اطلاعات مربوط به داناپلاس شود و کاربران، تجربه کاربری یکپارچه‌ای را تجربه کنند.

 

منبع:دیجیاتو

ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *