یکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰
استارتاپ محتوای دیجیتال خبر

تخصص‌ گرایی، مهم‌ترین عامل موفقیت تیم‌های تولید محتوای دیجیتال است

مهم‌ترین عامل رشد کسب‌و کارها، استفاده از محتوایی است که به طور حرفه‌ای تهیه شده است و این محتوا تنها در توان یک تیم متخصص در همان زمینه کاری است

علی خانی‌نژاد مدیر محتوایی استارتاپ کپی‌فای در گفت‌و گو با خبرنگار پایگاه خبری عصر هشتم اظهار داشت: تیم‌های توانمند در تولید محتوای دیجیتالی دارای مشخصه‌هایی هستند که اساسی‌ترین رکن آن تولید محتوای تخصصی هر کسب‌و کار توسط افراد متخصص است.

وی با اشاره به بستر گوگل به عنوان اساسی‌ترین ابزار رشد کسب‌و کارها در فضای مجازی، گفت: از زمان شروع به کار الگوریتم‌های گوگل و پیشرفت‌های روز‌افزون آن، تولید محتوای سئوسازی شده یکی از فاکتورهای مهم گوگل برای رتبه‌بندی سایت‌ها به شمار می‌آید.

مدیر محتوایی کپی‌فای در ادامه افزود: برخی از کسب‌و کارها متوجه ضرورت محتوای سئو شده هستند اما در انتخاب تیم‌های تولید کننده محتوا دقت لازم را به خرج نمی‌دهند.

خانی‌نژاد درباه اهمیت ویژه تولید محتوای تخصصی برای رشد یک کسب‌و کار و همچنین تطابق با الگوریتم‌های گوگل گفت: فرآیند تولید محتوای ایده‌آل دارای تخصص‌هایی چند بعدی و مکمل یکدیگر است به این معنا که تهیه محتوا و رعایت نکات فنی برای سئوسازی باید در کنار هم باشند تا محتوای تخصصی شکل گیرد.

مطالعه این مطلب میتوند برای شما مفید باشد
۷ مثال از بازاریابی محتوایی مبتدی و فاجعه‌آفرین

وی با اشاره به تعرفه‌های پایین تولید محتوا به عنوان عامل اصلی انتخاب برخی از صاحبان کسب‌و‌کارها خاطرنشان کرد: استفاده از این نوع محتوا به دلیل کیفیت پایین در حیطۀ رعایت موارد سئوسازی برای آنان زیان‌بار خواهد بود.

خانی‌نژاد از دغدغه تهیه محتوای متنی و طراحی سایت در کنار رعایت اصول فنی را به عنوان علت شکل‌گیری این استارتاپ‌ خواند و اظهار کرد: در ابتدای شکل‌گیری کسب‌و کار خود در ۶سال گذشته به تدریج الگوریتم‌های گوگل در زمینه سئو فعالیت خود را شروع کردند لذا برای فعالیت علمی و هر چه قدرتمند‌تر در این زمینه تیم تخصصی تولید محتوای کپی‌فای شکل گرفته و توسعه یافته است.

وی افزود: با وجود دشواری‌های حاصل از تحریم هم اکنون با شرکت‌هایی در آمریکا، کانادا و استرالیا مشغول به همکاری در زمینه طراحی سایت هستیم که حاصل تولید محتوای غنی و سئوسازی شده در کنار رعایت نکات تخصصی طراحی سایت است.

مدیر کپی‌فای درباره اهمیت تخصص‌گرایی در این استارتاپ اظهار کرد: خدمات ارائه شده توسط کپی فای، بخشی از تخصص ماست و یا اینکه آموزش‌های لازم درباره آن حوزه را سپری کرده‌ایم.

خانی‌نژاد افزود: استارتاپ کپی‌فای تلاش می‌کند خدماتی را ارائه دهد که توسط افرد توانمند در زمینه‌های موردنظر ترجمه و ویراستاری حرفه‌ای شده است تا بیشترین بهره‌وری را برای مخاطبان‌مان داشته باشد.

مطالعه این مطلب به شما پیشنهاد می‌شود
تولید محتوا چه اثری روی کسب و کار ما دارد؟

تولید محتوای آموزشی، دغدغه امروز کپی‌فای

تخصص‌گرایی در کنار استفاده از ایده‌های جدید فعالیتی است که خانی‌نژاد به آن اشاره می‌کند و می افزاید: تولید محتوای ویژه آموزشی برای دانش‌آموزان یکی از فعالیت‌های مهم استارتاپ کپی‌فای است

وی افزود: استفاده از توانمندی معلمان برای تولید این نوع از محتوا باعث می‌شود، محتوایی متناسب و مورد انتظار دانش‌آموزان را تولید کنیم.

مدیر کپی‌فای با اشاره به آموزش و توانمندسازی معلمان برای تولید محتوای آموزشی خاطرنشان کرد: روش‌های ابتکاری خود را در اختیار معلمان علاقه‌مند نیز قرار می‌د‌هیم تا به طور شخصی اقدام به تولید محتوا برای دانش‌آموزان خود بکنند.

خانی‌نژاد با اشاره به تولید محتوا به دو صورت استاتیک و داینامیک برای استفاده هر چه بیشتر دانش‌آموزان، تصریح کرد: این محتوا به دلیل استفاده در زمینه آموزش از راه دور به گونه‌ای تهیه می‌شود که در صورت لزوم به شکل استاتیک نیز ارائه شود تا دانش‌آموزانی که امکان استفاده از دستگاه‌های ارتباطی مناسبی (مثل دستگاه تلفن همراه یا تبلت) را ندارند در کامپیوتر شخصی و حتی تلویزیون‌های خانگی نیز مورد استفاده قرار دهند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *