سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰
اقتصاد دیجیتال استارتاپ بین الملل خبر

برگزاری اولین رویداد فروش زنده کالا با مشارکت توییتر و والمارت

اولین رویداد فروش زنده کالا با مشارکت توییتر و والمارت

اولین رویداد زنده فروش کالا با همکاری مشترک توییتر و والمات (Walmart) در پلتفرم توییتر برگزار می‌شود.

به گزارش استارتاپ خبری عصر هشتم،  ۷آذرماه در پلتفرم آی او اس و نسخه دسکتاپ توییتر، فروش محصولات والمارت در قالب طرح Cyber Deals Sunday به صورت یک رویداد زنده پخش خواهد شد.

بینندگان این پخش زنده این رویداد شاهد برنامه  حدود ۳۰ دقیقه‌ای جیسون درولو تا با برنامه‌ها و بخش‌های متنوعی که تدارک دیده  سرگرم کند.

کارهایی از قبیل جست‌وجو در بنرهای قابل‌خرید و تب خرید در صفحه پخش زنده اقداماتی است که به گفته توییتر، کاربران در حین تماشای هر یک از استریم‌های Live Shopping، می‌توانند انجام دهند و پست‌هایی را نیز که در ارتباط با آنچه مشاهده می‌کنند، در توییتر منتشر کنند.

همچنین امکان اقداماتی از قبیل تکمیل فرآیند خرید را نیز  برای کاربران فراهم آمده تا در طی پخش زنده، کالا را از طریق مرورگر درون برنامه‌ای در وب‌سایت فروشنده مشاهده کنند.

توییتر مدعی شده که  امکان پخش زنده در این پلتفرم، به کسب‌وکارهای اجازه می‌دهد تا راحت‌تر با طرفداران و خریداران خود ارتباط برقرار کنند و تعامل سازنده‌تری را به منظور جذب کاربران تجربه کنند.

البته توییتر اعلام کرد که این ماژول آزمایشی فروش را برای برندهای بیشتری عرضه خواهد کرد تا حضور پررنگ‌تری از خود در تجارت الکترونیک را به نمایش بگذارد،

این ماژول زیر پروفایل هر شرکت نمایش داده می‌شود و می‌توان مجموعه‌ای از محصولات شرکت را به آن اضافه کرد.

 

منبع: itiran.com

 

 

hhh

ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *