محتوای دیجیتال

بازاریابی و فروش چگونه به کمک مزیت های کاتالوگ های دیجیتال موفق شده و رشد می یابد؟

برای ایجاد یک تجارت موفق در بازاریابی و فروش دیجیتال ، قبل از هر چیز باید محتوای خود را بصورت آنلاین ارائه دهید

بازاریابی و فروش چگونه به کمک مزیت های کاتالوگ های دیجیتال موفق شده و رشد می یابد؟
امروزه بازاریابی و فروش در معرض تحول عظیمی قرار گرفته است ، از فروش آفلاین گرفته تا فروش آنلاین. خریدهای بیشتر و بیشتر از طریق وب انجام می شود و کانال های تلفن همراه و اجتماعی در حال تغییر رفتار مشتری و همچنین تغییر الگوی خرید هستند. بنابراین نیاز است شرکت ها بتوانند جایگاه خود را در دنیای بازاریابی و فروش دیجیتال پیدا کنند. فروش آنلاین موفق زمانی ایجاد می شود که شرکت ها بتوانند کانال های مناسبی برای دستیابی به محصولات خود به مشتریان ارائه دهند.

اگر برای حتی برای مدت زمان کوتاهی در بخش بازاریابی و فروش بوده اید ، احتمالاً برای معرفی کالاها یا کسب و کار خود از ارائه بروشورها یا کاتالوگ های تبلیغاتی یا حتی ارسال اسناد pdf ای که اطلاعات خدمات شرکت شما در آنها گردآوری شده است استفاده کرده اید.

فروش آنلاین موفق زمانی ایجاد می شود که شرکتها بتوانند کانال های مناسبی برای دستیابی به محصولات خود به مشتریان ارائه دهند.

بازاریابی و فروش
بازاریابی و فروش

برای ایجاد یک تجارت موفق در بازاریابی و فروش دیجیتال ، قبل از هر چیز باید محتوای خود را بصورت آنلاین ارائه دهید. تبدیل فایلهای PDF به محتوای دیجیتال دشوار نخواهد بود. یک تولید کننده بروشور دیجیتال حرفه ای می تواند به شما کمک کند به راحتی یک بروشور دیجیتالی تعاملی و جذاب ایجاد کنید. پرونده های PDF ، اسناد آفیس و …. می توانند در چند مرحله به محتوای دیجیتال تبدیل شوند: شخصی سازی و انتشاریک کاتالوگ دیجیتال مناسب به بازاریابی و فروش محصول شما با روشی انعطاف پذیر کمک می کند و مشتریان می توانند محصول شما را مستقیماً از طریق کاتالوگ دیجیتال منتشر شده خریداری کنند.

در بروشورهای دیجیتالی می توان اطلاعات مورد نیاز را به صورت فهرست بندی شده جمع آوری کرد.
در بروشورهای دیجیتالی می توان اطلاعات مورد نیاز را به صورت فهرست بندی شده جمع آوری کرد.
مزایای استفاده از کاتالوگ های دیجیتال
ویژگی های بسیاری میتوان برای جایگزینی کاتالوگ های دیجیتال هوشمند بجای اسناد و اطلاعات آفیس و pdf برشمرد اما در ادامه به چند ویژگی اساسی آنها اشاره خواهیم کرد.

این کار تجربه همه جانبه ای را برای مشتریان شما فراهم می کند در یک بروشور دیجیتالی همه آنچه باعث جذابیت برای مشتریان می شود وجود دارد ، از جمله:

صفحات تمام رنگی
گرافیک منحصر به فرد
اضافه کردن فیلم
سهولت در بررسی توسط مشتری
در بروشورهای دیجیتالی می توان اطلاعات مورد نیاز را به صورت فهرست بندی شده جمع آوری کرد و اینکار به شما امکان یک مرور کامل و جستجوی آسان در مورد کلیه موارد را می دهد. اگر شما کاتالوگ محصولات با اطلاعات زیاد دارید، یا تعداد زیادی بروشور ، مجله ، کاتالوگ ، مشخصات کالا، گواهینامه ، لیست قیمت و غیره دارید این یک مزیت بزرگ است.

محصولات و خدمات بدون هیچ زحمتی با پیمایش صدها صفحه در یک محیط جالب و تعاملی ارائه می شوند. و همان ارائه بدون توجه به دستگاهی که خواننده از آن استفاده می کند – رایانه رومیزی ، تبلت یا تلفن همراه بسیار جذاب به نظر می رسد.

این موضوع خواننده را تشویق می کند تا وقت بیشتری را در این محیط آنلاین خاص بگذراند.

ماهیت بروشورهای دیجیتالی فوق العاده تعاملی است و برخلاف بروشورهای فیزیکی ، آنها برای انتشار در طیف گسترده ای از رسانه های دیجیتال ساخته و بهینه سازی می‌شوند.

اگر مایلید تا از تفاوت های کاتالوگ های pdf با کاتالوگ های هوشمند دیجیتال به صورت ویژه تری آگاه گردید؛ مقاله‌ی «کاتالوگ PDF یا طراحی کاتالوگ دیجیتال، کدام؟» مراجه کنید.

منبع:ویرگول

ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *