پنج شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱
اقتصاد دیجیتال استارتاپ فناوری نوآوری خبر

افیلیو پلتفرم افیلیت مارکتینگ شروع به کار کرد

افیلیو پلتفرم افیلیت مارکتینگ - عصرهشتم

افیلیو، پلتفرم افیلیت مارکتینگ که از زیر مجموعه‌های جدید اسمارتک بوده یکی از جدیدترین شبکه‌ها برای افیلیت مارکتینگ است که به صورت عمومی شروع به کار کرده است.

به گزارش استارتاپ خبری عصر هشتم، در حال حاضر بزرگ‌ترین مشتری این پلتفرم «دیجی‌کالا»، «تخفیفان» و «دیجی‌استایل» هستند و استفاده از پلتفرم افیلیو هم‌اکنون برای همه کسب‌وکارها و ناشران به آدرس affilio.ir ممکن است.

پلتفرم افیلیو با تضمین بازگشت سرمایه و افزابش فروش، بستری برای افیلیت مارکتینگ فراهم کرده است. این پلتفرم در همین ابتدای کار ۱۵۰۰ ناشر فعال دارد که فروشندگان می‌توانند همین حالا با هر کدام از آن‌ها فروش خود را افزایش دهند.

سهیل جعفری مدیر مارکتینگ درباره هدف اصلی افیلیو گفت: «هدف پشت این پروژه این بود که انجام تبلیغات گسترده با هدف اصلی افزایش فروش و بدون ریسک از دست رفتن سرمایه برای تبلیغ‌دهندگان ممکن شود.

جعفری افیلیو را بزرگ‌ترین شبکه همکاری در فروش کشور عنوان کرده و بیان کرد: این پلتفرم دارای بیشترین تعداد ناشر حقیقی و حقوقی است و به دنبال آن می‌تواند بیشترین تعداد سفارش را برای فروشنده به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: ا در فاز اولیه کار، فروشگاه‌هایی را هدف قرار دادیم که یک رشد خوب اولیه داشتند و حالا می‌توانستند از پس تعداد سفارش بالا بر بیایند.

مدیر مارکتینگ افزود: از طرفی هم رسانه‌هایی را داریم که توان بالای تبلیغات برای افزایش فروش را دارند البته از ورود رسانه‌های بیشتر به افیلیو استقبال می‌کنیم.

فروش محصولات ۲۳۲ هزار نفر در فروشگاه اینترنتی کمدا

به گفته افیلیو، مزیت استفاده از این پلتفرم فعال بودن این ناشران در بیش از ۲۰,۰۰۰ وبسایت و شبکه اجتماعی است؛ این یعنی محصول شما می‌تواند به صورت ۳۶۰ درجه در همه‌جا دیده شود.

بنا بر اعلام افیلیو، مزایای رقابتی دیگری هم برای این پلتفرم پیاده شده است که شامل موارد زیر هستند:
ترافیک باکیفیت و رایگان
داشتن بالاترین کنترل روی تبلیغاتی که مناسب کسب‌وکار و محصول شما و مطابق سلیقه هستند
مشاوره و اجرای رایگان و آسان بر مبنای تنظیمات تکنیکال اتوماتیک
ردیابی دقیق سفارش‌ها
امکان تارگت کردن گروه هدف شما
امکان تنظیم کمیسیون‌های متفاوت برای دسته‌های مختلف محصول
امکان پرداخت تنها زمانی که سفارش‌ شما قطعی شده است
«دیجی‌کالا»، «تخفیفان» و «دیجی‌استایل» به عنوان برخی از مشتریان «افیلیو» در این پلتفرم فعال هستند. استفاده از پلتفرم افیلیو هم‌اکنون برای همه کسب‌وکارها و ناشران به آدرس affilio.ir ممکن است.

گفتنی است مجموعه اسمارتک که در سال ۹۹ با سرمایه گذاری گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا دامنه محصولات خود را به حوزه‌های جدید تکنولوژی مارکتینگ از جمله افیلیت مارکتینگ توسعه داد در ابتدا تنها برای اتوماسیون فرآیندهای مارکتینگ دیجی‌کالا فعالیت می‌کرد اما پس از مدتی با هدف گسترش این خدمات در سطح اکوسیستم افتاده و در حال حاضر به عنوان یکی از زیر مجوعه‌های دیجی‌کالا، خدمات تسهیل‌گری را برای رشد کسب‌وکارها ارائه می‌دهد.

منبع: دی ام برد

hhh

ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *