با اضافه شدن تگ سازندگان ، اینستاگرام به سازندگان این امکان را میدهد تا بر اساس نوع همکاریشان در هر پست تگ کنند.
به گزارش استارتاپ خبری عصر هشتم، با این قابلیت میتوان از این پس، به جای اینکه صرفا با یوزرنیم یا محصولی خاص در پست به سازندگان محتواهای اینستاگرامی اشاره شود، بر اساس فعالیت و اعتباری که به کار (موضوع پست) اضافه کردهاند به آنها اشاره کرد.
دستهبندی فعالیت فرد توسط خود آنها مشخص میشود و طبق همان دستهبندی، در پست، زیر نام او به نمایش در میآید.
اینستاگرام با این امکان جدید قصد دارد یک اعتبار مستقیم را برای کسانی که در توسعه و تولید یک پست نقش داشتهاند فراهم کند.
امکان اشتراکگذاری پست های اینستاگرام در سایر پلتفرمها
این ویژگی میتواند روی بیشتر دیده شدن افراد در اینستاگرام هم تاثیر بگذارد.
برای استفاده از تگ سازندگان برنامه اینستاگرام را باز کنید و روی (+) در گوشه بالا، سمت راست ضربه بزنید سپس یک پست جدید ایجاد کنید و روی «next» ضربه بزنید.
در ادامه ادیت دلخواه خود را انجام داده و سپس «next» را انتخاب کنید و پس از نوشتن کپشن، روی «tag people» ضربه بزنید.
حالا add tag را انتخاب کنید و نام سازندگانی را که میخواهید در پست به آنها اشاره شود سرچ و انتخاب کنید و برای نمایش دسته (کاری) سازنده، روی «show profile category» ضربه بزنید و در پایان روی «done» کلیک کنید و پست خود را منتشر کنید.
منبع: دی ام برد
ثبت دیدگاه