فناوری خبر

مدیرعامل مبین‌نت اعلام کرد:

اتصال بیش از ۴۲۰هزار خانه به شبکه مبین‌ نت

مین نت - عصر هشتم

مدیرعامل مبین‌نت با بیان اینکه مبین‌نت بیشترین میزان مصرف اینترنت را در بین اپراتورهای فعال ثبت کرده، از اتصال بیش از 420هزار خانه به شبکه مبین‌نت خبر داد.

به گزارش استارتاپ خبری عصر هشتم،حسین طهرانی در نشست خبری مبین‌ نت در روز افتتاحیه تلکام ۲۰۲۱ اظهار کرد: مبین‌ نت در بخش خدمات سازمانی، پس از مخابرات ایران بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده است و از سال ۹۸ و در دوران کرونا در سه لایه اصلی شبکه خود، افزایش ظرفیت ۲٫۵ برابری داشتیم و ترافیک روزانه و میزان مصرف خانگی مبین‌نت به بیش از ۳ برابر افزایش یافته است.

وی در ادامه توضیحات خود با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین استراتژی‌هایی که این شرکت در حوزه سازمانی دنبال کرده، حرکت از لایه ارتباطات به سمت لایه سرویس و اپلیکیشن بوده، گفت: «در بحث  Cloud Transformation به حرکت سازمان ها به این سمت کمک کردیم.»

همکاری ۱۵۰۰ شرکت با مبین‌ نت روی لایه اتصالات

مدیرعامل مبین‌ نت در ادامه توضیحات خود گفت: «در راستای حرکت از لایه‌ ارتباطات به لایه نرم‌افزار، از سال گذشته راه‌اندازی سرویس‌ها روی لایه اتصالات را برای سازمان‌ها شروع کردیم و بیش از ۱۵۰۰ سازمان با گستردگی جغرافیایی پراکنده در سطح کشور در پی ارئه این سرویس با مبین‌نت همکاری می‌کنند.»

وی با توضیح درباره وضعیت ارائه پکیچ کامل به مشتریان این شرکت، گفت: «در حال حاضر با یکی از دوربین‌ساز‌های معتبر داخلی به تفاهم رسیده‌ایم و همکاری خود را تحت برند موبینیو آغاز کرده‌ایم. از ماه آینده این سرویس به‌صورت پکیج کامل دوربین، مودم و سرویس ابری تحت برند مشترک موبینیو وارد بازار می‌‌شود.»

به گفته او اولین سرویس جدیدی که مبین‌نت در حوزه سازمانی و اشخاص حقیقی روی لایه ارتباطات لانچ کرد، سرویس موبیکلود بود. سرویس نظارت تصویری ابری (VSaaS) نیز یکی دیگر از سرویس‌های سازمانی مبین‌نت در این مدت است.

مطالعه این مطلب می‌تواند برای شما مفید باشد
اعلام سیاست‌های کلی توسعه اینترنت تا یک ماه دیگر

طهرانی در ادامه توضیحات خود با اشاره به اینکه سرویس ابری کانتکت سنتر (Contact Center) نیز در همین مسیر راه‌اندازی شد، گفت: «راه‌اندازی این سرویس از آنجایی بود که سازمان‌ها بدون نیاز به راه‌اندازی زیرساخت این ابزار در سازمان خود بتوانند از لایه VOIP تا اپراتور پشتیبابی به راحتی استفاده کنند.»

او همچنین با اشاره به اهمیت محصول اتصالات سازمانی مبین‌نت در سال ۱۴۰۰، گفت: این محصول توانست رشد ۶۵ درصدی سهم بازار را به خود اختصاص دهد و پرچم‌دار خدمات سازمانی مبین‌نت شود.

 

منبع: digiato

 

hhh

ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *