اقتصاد دیجیتال استارتاپ خبر

میانگین ۵٫۷ کالا در هر سفارش بزرگترین حراجمعه استارتاپ خانمی

فروشگاه اینترنتی خانومی-عصر هشتم

استارتاپ خانمی در بزرگترین حراجمعه آرایشی و بهداشتی سال 1400 توانسته آمار منحصر به فرد میانگین 5.7 کالا در هر سفارش را به دست آورد.

به گزارش استارتاپ خبری عصر هشتم، طبق بررسی به عمل آمده توسط dmboard فروشگاه اینترنتی خانمی توانسته است در کمپین ۱۰روزه خود که از ۳تا ۱۲ آذرماه برگزار شده توانسته به آمار ۳میلیون بازدید از سایت فروشگاهی خود دست پیدا کند.

از میان بازدید کنندگان ۹۱ هزار کاربر در انتهای بازدید از این فروشگاه محصولات موردنظر خود را خریدار کرده‌اند.

این آمار نشان دهنده نرخ تبدیل ۳درصدی این سایت است که با توجه به میانگین جهانی عدد مناسبی است.

نکته حائز اهمیت در این نرخ تبدیل نصف بودن این نرخ تبدیل در بازه خارح از کمپین است که نشان دهنده موفق بودن این کمپین است.

مطالعه این مطلب می‌تواند برای شما مفید باشد
شبکه‌سازی و ارتباطات ضعیف، پاشنۀ آشیل تیم‌های استارتاپی

به گزارش adbadger.com میانگین نرخ تبدیل یا conversion rate در فروشگاه‌های اینترنتی دنیا به طور معمول ۱٫۳۳درصد است.

فروشگاه اینترنت خانمی توانسته در پیک خود حداکثر ۴۰هزار کاربر را به طور همزمان روی سایت خود پذیرا باشد.

در میان استان‌های کشور نیز شهروندان تهران، اصفهان، خراسان رضوی، استان فارس و کرج بیشترین خرید خود را از فروشگاه خانمی داشته‌اند.

دیگر نکته حائز اهمیت در این گزارش میزان خرید انجام شده در یک ساعت ابتدایی حراجمعه به مبلغ ۲میلیارد تومان بوده است.

 

 

 

 

hhh

ثبت دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *